Jaahas, kaveri paljastui valehtelijaksi. Jättäisitkö kaveruuden?
Kommentit (7)
Mä taas pähkäilen viitsinkä pitää enää mitään yhteyttä erääseen kaveriin joka on mitä ilmeisimmin ruvennut käyttämään huumeita!
Mitäs jos pitäisi ystävään yhteyttä ja yrittäisit auttaa häntä kuiville...?
Mä taas pähkäilen viitsinkä pitää enää mitään yhteyttä erääseen kaveriin joka on mitä ilmeisimmin ruvennut käyttämään huumeita!
Ja voin toki pyytää häntä ajattelemaan mikä on parasta hänelle ja lapsilleen, mutta siihen se sitten jääkiin jos toinen ei ole kovin vastaanottavainen.
Yrittäisin ensin auttaa ennen kuin miettisin kaverin hylkäämistä.
Jokaisen pitää itse päättää haluaako ja onko voimavaroja auttaa narkkaria. Jos on vaikka itsellä lapsia niin harva välttämättä haluaa ottaa huumeidenkäyttäjää "vastuulleen". Huumeidenkäyttäjän lapsia sen sijaan pitää suojella.
Valehteli kaikille; perui tapaamisia niiden "valheiden" nojalla, lähti tapaamisista pois samasta syystä. On reilusti (varmaan ainoa asia jossa on reilu...) kertonut olevansa usein pois töistä sanomalla sairastavansa, koska ei vain jaksa mennä töihin. Tiesin hänen huijaavan, mutta en koskaan ajatellut valehtelun olevan joka päiväistä. Aikani katselin ja totesin, että koska valehtelee muillekin, niin tuskin olen mitenkään erikoistapaus.
Miehelleenkin valehtelee, missä on ja kenen kanssa. Tuskin itsekään tietää miksi, haluaa ilmeisesti väritellä elämäänsä...
Valehteli kaikille; perui tapaamisia niiden "valheiden" nojalla, lähti tapaamisista pois samasta syystä. On reilusti (varmaan ainoa asia jossa on reilu...) kertonut olevansa usein pois töistä sanomalla sairastavansa, koska ei vain jaksa mennä töihin. Tiesin hänen huijaavan, mutta en koskaan ajatellut valehtelun olevan joka päiväistä. Aikani katselin ja totesin, että koska valehtelee muillekin, niin tuskin olen mitenkään erikoistapaus. Miehelleenkin valehtelee, missä on ja kenen kanssa. Tuskin itsekään tietää miksi, haluaa ilmeisesti väritellä elämäänsä...