Mahdanko olla raskaana kun mielialat heittelee? Vai ovuloimaton kierto? Auttakaa!
Kysyisin teiltä tämmöistä.. Kp 25/n.28. Olin tässä muutama päivä sitten sitä mieltä, etten taatusti ole raskaana! Testailin kuitenkin itseäni kiusatakseni herkällä testillä dpo 7 alkaen. Negaa. Viimeksi eilen aamulla dpo 11 (jos oikein olen laskenut) testasin herkällä testillä (herkkyys 10)negan. Eilen olin illalla ihan maani myynyt. Itketti ja raivostutti. PMS-oireet huipussaan! Rinnat olivat välillä tosi arat ja muutama päivä sitten eivät juurikaan arat enää olleet. Nyt tuntuu taas siltä, että kipeytyvät enemmän.
Tänään töisä tultuani olin hyvällä tuulella vaikka päivä oli ihan tylsä ja pikemminkin kiireinen. Olen hymyillyt itsekseni eikä se taatusti kuulu kuukautisia edeltäviin oireisiini. Hyvä mieli vaikkei mitään positiivista ole tapahtunut ja olen ennemminkin ennen menkkoja masentunut ja kiukkuinen poikkauksetta joka ainoa kierto. Pahan mielen voimakkuusaste vain vaihtelee kierrosta toiseen. Nyt tosiaan... mitä tämönen on? :D Voiko tämmöset mielialanvaihtelut olla raskaudeta johtuvia vai onko mulla kenties ovuloimaton kierto?
Kommentit (3)
Täällä moni lynkkaa heti tai ei edes jaksa näihin vastata mutta älä lannistu.
Itse olen yrittänyt aikanaan esikoista 4 vuotta ja niihin mahtui muuten aika hiton monta testausta... siksi ymmärrän sun malttamattomuutesi.
Jos et malta oottaa eikä haittaa ne muutamat eurot jotka voi mennä hukkaan testaillessa niin testaa pois. Sinuna kuitenkin ottaisin itseäni niskasta kiinni ja osottaisin siihen päivään jolloin menkkojen pitäisi alkaa. Tämä siis jos olet satavarma siitä, milloin oviksesi on ollut! Muuten testaat kyllä aivan liian aikaisin, jos meinaan ovis onkin ollut muutaman päivän myöhemmin...
Malttaisit siis menkkojen alkupäivään ja testaa silloin. Tulos olisi varmempi kuin nyt. Mutta jollet malta millään (been there, done that!!), testaa huomenna aamupissasta.
Ja noihin oireisiin/oireettomuuksiin kommentoisin vaan, että itse kehitin ties mitä oireita itselleni toivoessani raskautta. Oli tissikipua ja arkuutta ja ei ollut. Oli juilintaa ja hermoilua ja itkuherkkyyttä ja sitten taas ei ollut... Niistä siis ei osaa sanoa mitään.
Voimia ja tsemp!
Aika on vain niin pitkää odottaa ja odottaa.
ap
Niin ja anteeksi kirjoitusvirheistä edellisessä viestissä. Mulla ei juuri muuta oiretta ole. Eilen oli kuukautiskipuja hiukan, tänään ei ole juuri ollut kuin ohimeneviä. Välillä tuntuu, välillä ei. Ei näistä oireista voi paljon päätellä. Jos testaan huomenna aamulla taas dpo 13 herkällä testillä niin mahtaisko jo näkyä? Vai pitäskö tässä nyt vaan odotella ettei pety? Haluaisin niin nähdä edes ohikiitävän plussatestin vaikka menisikin kesken! Tietäisi, että voin edes tulla raskaaksi.
ap