Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitiystalvitakki ostoksilla Uudellamaalla..?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin Lindexiltä sellasen A-mallisen villakangastakin. Ei ollut varsinaisesti mikään äitiystakki, mutta sen mallinen että mahtuu mahan kanssa varmaan loppuun asti. On ihan lämpönen ja lisäks irrotettava huppu... Oli vähän alle 60 €. Myös Stockalla oli jotain takkeja äitiysvaateosastolla, mutta oli mun mielestä melkoisia telttoja ja kohtalaisen kalliita.

Tuhistin rv 28+

Vierailija
2/4 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin ostamaan ihan tavallisen talvitakin, jonka malli vain valjempi. Nain tein itse edellisessa raskaudessa (sama takki ei vain enaa mahdu).

Usein esim. Luhdalla on hartialinjasta natisti istuvia takkeja, joissa on tilaa vauvamasullekin. Voithan pitaa myohemmin takkia vaikka hiekkalaatikolla, jos et siita sitten muuten piittaa.

Ns. nuorisoliikkeiden takit eli tarkoitan nyt Vero Modaa, Vilaa, HM:a jne ovat usein joka tavalla tykoistuvia ja naftisti leikattuja. Esim. Intersportissa on ihan OK ulkotakkivalikoima, en tieda onko juuri nyt, mutta menneina vuosina on ollut. Voit vilkaista myos vaikka jostain Sokokselta.

Itse ostan takit nykyaan Ajattaresta, koska sielta voi todella valita sellaisen, joka myos istuu - mutta ne voi olla aika kalliitakin. Muutamalla kympilla ei yleensa parjaa, jos ei mega-ale.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Benettonin malleihin näyttää sisältyvän talvitakkikin, ja Bebes myy Espritin takkia. Molempien liikkeet löytyvät Kampista.

Vierailija
4/4 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamppailin samaisen asian kanssa vuosi sitten, onneksi löysin Jim&Jill:stä (uskomatonta) paksun villakangastakin,jossa leikkaus A-mallinen ja napitus loppui mistä masu alkoi.Ja koko oli xs, käytän edelleen sitä.Tosin ihan viimisiksi viikoiksi jouduin ostamaan toppaliivin kokoa 40 kun en mistään toppatakkia löytäny.Siis sopivaa.