Kuinka paljon on liikaa kirpparipöydällä kamaa?
Auta kirpparinoviisia. Täältä olen lukenut ketjuista että ihmiset jättävät sellaiset kirpparipöydät katsomatta joissa on "liikaa" tavaraa. Hyvä tietää...kun vaan tietäisi mikä on liikaa!!!
Eli kuinka täynnä pöytä on silloin kun siinä on liikaa tavaraa. Jos nyt oletetaan että minulla on erilliset pinot:
-paidoille/bodyille
- housuille
- potkareille/haalareille
- ja sitten vielä kenkiä yms hattuja jossain reunassa
niin kuinka korkea saa tuollainen "paitapino" esimerkiksi olla että jaksat sen katsoa läpi?
Kommentit (5)
Luulen että ymmärrän tuon limittäin lomittain ajatusmallisi. Enpä olisi sitä itse tajunnut.
Taidan myös katsella vähän enemmän ympärilleni kun menen kirppikselle viemään tavaroita niin ehkä saan siinä viimehetken vinkkejä.
ap
sopivasti vaatetta on silloin kun jokainen vaate näkyy vähän eli laita limittäin siististi riviin.
Eri rivi just paidoille, housuille, bodeille jne...
ja niihin laitetuista lapuista tytöille bodeja 62 - 68 jne. Tälläiset voit laittaa ns täyteen, mutta jos pöydällä on kasoja, yhtäkkiä sun pöytä on niin sekaisin ettei kukaan sinne katso.
Jos laitat pöydälle niin vähän tavaraa että jokainen vaate näkyy, et saa pöytärahoja edes kokoon.
ne muuttuvat penkojien kourissa äkkiä sekaisiksi kasoiksi, vaatteita putoaa lattialle jne. Vaatteiden pitäisi ihannetapauksessa olla niin esillä,että yhdellä silmäyksellä näkee,mitä on tarjolla: rekki on aina vaatteille parempi kuin pöytä. Korit on hyvä idea ja laput, mitä vaatteita niissä on + kokomerkinnät
Pinojen katsominen on rasittavaa kun sitten ne pitäisi taas pinota siististi uudelleen. Monesti katsojat eivät jaksa pinota ja sitten vaatteet ovat sekalaisena kasana joita ei viitsi taaskaan kastoa.
Itse laitan usein niin etä jos on pieniä vauvan vaatteita niin niille monitoimikorit joisa voivat olla sekaisinkin ilman etä koko pöytä on sotkussa. Koriin eteen lappu jos kerrotaan mitä korissa on mm. 50-56cm bodeja niin ei tarvitse penkoa koria jos etsiskelee 70cm paitoja. Muuten laitan vaatteet pöytään limittäin niin että jokaisen vaatteen näkee kun pöytää katsoo niin vaatetta ei tarvitse tarkemmin ottaa katsottavaksi jos ei näytö kiinnostavalta koska kaikki vaatteet näkee ilman että niitä tarvitsee nostaa pöydästä. Hiukan hankala selittää miten vaatteet aseteltu mutta toiminut parhaiten. vaatii kyllä stten sen että käy lisäämässä usein uutta pöytään eli stä ukaa kun vaatteita menee tuo uutta tilalle.
Jos pinoja tekee niin muutamien vaatteiden pinoja stten korkeintaan.