Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketään joka olisi saanut "hullun" paperit

Vierailija
21.10.2009 |

väärin perustein ja näin välttelee töihin menemistä sen varjolla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai minkä ap luokittelee hulluudeksi?

Vierailija
2/9 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai minkä ap luokittelee hulluudeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

skitsofreniaja bipolaarihäiriö luokitellaan mielisairauksiksi. molemmat ovat alidiagnosoituja.

miksi kukaan teeskenteilsi "hullu" töitä vältelläkseen? helpompihan se olisi vain jättäytyä työttömäksi.

Vierailija
4/9 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoisella ja jäi aikoinaan tylkyvyttömyyseläkkeelle, niin että olisko ne sitten ne hullun paperit. Nyt vanhus, joka elää ihan normaalia elämää, mielisairaudesta ei mitään merkkejä.

Vierailija
5/9 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaan b-paperit. niillä sai terapiaa ja nyt en kai oo enää hullu :)

tai siis elämä on mallillaan ja koska sain b-paperit nuorena, niin ne tuhotaan 5 vuoden kulutta diagnoosista. näin ainakin muistelisin.

Vierailija
6/9 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on bipo ja olen määräaikaisella eläkkeellä. jonkun mielestä varmaan ihan vain "töitä vältelläkseni", mutta itse tiedän olevani vain liianheikossa kunnossa jotta pärjäisin töissä. samaa mieltä on lääkärini.

en mä käsitä miksi kukaan haluaisi väen väkisin "hullun paperit", eihän siitä mitään kostu. mielummin mäkin töissä olisin kuin kituuttaisin tällä 500€ minimipäivärahalla...

Vierailija
7/9 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät sairaat mielenterveyskuntoutujat. Hulluus ei ole tautiluokiteltu, mielensairaudet kylläkin. Kuka tahansa voi palaa loppuun ja sairastua. Onneksi on hoidot ja lääkkeet, joilla vihanneksestakin saattaa puhjeta vielä uusi kukoistava ruusu tähän julmaan maailmaan. Tsemppiä kaikille sairaille!

Vierailija
8/9 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärin perustein ja näin välttelee töihin menemistä sen varjolla?

Normaali ihminen ei jättäydy töistä koska työnteolla saa enemmän rahaa ja rahaa tahtoo normaali terve ihminen. Eli ei tuo ole terve vaan hulluhan se on! O_O ja ansaitsee hullunpaperit

Vierailija
9/9 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua miksi kukaan järkevä ihminen sellaisia valehtelemalla itselleen haluaisi. Ei siinä ainakaan mitään kadehtimista ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän