Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankala elämäntilanne

Vierailija
21.10.2009 |

Olen juuri saanut vauvan ja olen siitä erittäin onnellinen ja mieheni myös. Tulemme ok toimeen toistemme kanssa, mutta mieheni tekeekin sitten kaikki yhteiseloa intiimimmät asiat muualla.

Seksiä emme ole harrastaneet raskauden loppuaikana, emmekä sen jälkeen, ei olisi vielä ollut mahdollistakaan, koska en ole käynyt jälkitarkastuksessa.

Ollessani raskausviikolla 38+ eli ihan lopussa, mieheni lähti entisten koulukavereiden tapaamiseen toiselle paikkakunnalle ja sanoi yöpyvänsä vanhemmillaan, soitti vielä perille päästyään. Sen jälkeen en hänestä kuullutkaan, ennen kuin klo 1 yöllä -- laittoi viestin "nyt menossa nukkumaan". Yritin soittaa heti/pari min viestin jälkeen, oli laittanut puh kiinni, olin ihan surun murtama ja itkeskellessä meni koko yö.

Laitoin viestinkin, en saanut vastausta.

Aamusti hän tuli kotiin ja oli vihainen minulle, että "mikä se viesti oli".

Hän jäi myöhemmin kiinni valeestaan, kun vanhempansa olivat täällä kylässä, ei ollut ollut siellä yötä.

Tätä ennen jäi myös kiinni siitä, että on golffaillut salaa muiden naisten kanssa ja ollut tiiviisti yhteydessä ex-naiseensa.

Tästä kun menin huomattamaan saatuani asian selville, sain iskun kasvoihini (olin 8kk raskaana) -- oli henkisesti pahin olo ikinä.

Ei myöskään ollut kertonut minusta & vauvasta vanhalle naiselleen ja vaikka väittää, että on nyt kertonut naiselle, en usko.

Nyt taaaaas menossa tänään ex-naisensa luo viemään tavaroita, jotka ovat muutossa vahingossa tulleet meidän taloomme, uskoo ken tahtoo, en ole edes nähnyt näitä tavaroita? Veikkaan, että siellä tapahtuu jotain ihan muuta.

Minulla on ollut raskauden jälkeisiä naistenvaivoja ja lääkäri kysyi suoraan minulta, että onko mahdollista, että minulla on tippuri??

No ei tietenkään minun puoleltani, mutta olenhan voinut saada tartunnan mieheltäni, jos hän on tehnyt jotain sellaista. En voi tätäkään kysyä, todennäk.syyttäisi minua tai väittäisi taas hulluksi.

Siinä tapauksessa tartunta olisi myös vauvallamme, olen menossa testeihin, sillä kyseinen sukupuolitauti aiheuttaa muita jopa vakavia terveydellisiä ongelmia.

Pelottaa jos näin on käynyt mitä muita mahdollisia tauteja minulla voisi olla? Nykyään hiv:n saaminenkaan ei ole mahdottomuus.

Niin ja kaiken tämän lisäksi, hän ei ole koskaan sanonut rakastavansa minua, eikä varmasti tule sanomaankaan.

Olen nuori, kaunis ja haluan tuntea olevani rakastettu, en voi kuvitella tällaista elämää, nyt kun vauva on pieni en ole jaksanut edes miettiä mitä tehdä, sillä vauva on kaikki kaikessa, elän vain omassa tyhjiössäni.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika, ansaitset parempaa

Vierailija
2/8 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon ripuliketjun kakkapökäle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minullakin oli hankalaa miehen kanssa raskausaikana - ei tosin mitään pettämistä eikä todellakaan väkivaltaa - ja nyt vauvan ollessa vajaa 1 vuotta on elämä alkanut loistaa todella paljon paremmin. Että kyllä tilanteet voi muuttua. Mutta muuten en tiedä mitä sinulle voisi sanoa. On sanottu varmaan jo 200 viestin voimin, että se mies on kusipää, mutta ei näytä menevän sinulle perille, miksi? Miksi kirjoitat uudelleen, mitä oikein haet tällä kirjoituksella? Etkö ole saanut vielä tarpeeksi vakuutteluja?

Ymmärrän kyllä, että sulla on tarvetta purkaa asiaa. Sillä onhan elämäntilanteesi ihan oikeastikin tosi kamala.

Vierailija
4/8 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos oikeasti miettisit muuttamista lapsesi kanssa kaksin? tai asuuko vanhempasi kuinka kaukana?

ota tavarasi ja lähde..

ole vaikka viikko poissa äläkä ilmoita miehellesi mitään.

mene vanhempiesi luokse miettimään asioita ja heiltä varmasti saat tukea, apua lapsen kanssa myös.

jos miehesi ei soittele perääsi ei hän myöskään ole huolissaan!

sairas ihminen tuollainen joka voi omalle naiselleen tehdä noin kauhean tempun!

miehelläsi on valitettavasti toinen nainen.

jos et tee mitään asialle niin hän kyllä jossain välissä tulee luoksesi ja sanoo ettei halua olla kanssasi enää joten tee se ensin häntä

Vierailija
5/8 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kummallinen tekstin rivitys

Vierailija
6/8 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

????

Vierailija
7/8 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitonen täällä ja ei en ole ap :D

Vierailija
8/8 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa..

Joo olen tosiaan aiemminkin kirjoittanut tänne samasta asiasta.

Nyt jo harkitsen vakavasti, että mitä tehdä, en ymmärrä miksi mies haluaa elää näin?

Itse en ainakaan ole valmis pilaamaan omaani ja lapselle haluaisin myös mahdollisimman hyvän kasvuympärystön, onko se mahdollista yh:na? Vai onko ainoa mahdollisuus tarjota lapselle hyvä elämä kärsiä itse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi