Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

:Hoh kun huvittaa tuo harrastusketjun lätkä vastaisuus. =)))

Vierailija
21.10.2009 |

Että aivoton laji, juupajuu..

Oletteko muuten tietoisia että jääkiekkoa ihan suositellaan terapeuttienkin johdosta lapsille joilla tietynlaisia ongelmia ja vaikeuksia, esim kehon hallinnassa, tai lukivaikeutta tms? Jääkiekko on niin vaativa laji että paitsi lihaksia siinä tarvii käyttää mys aivoja, se aktivoi aivoja erittäin monipuolisesti kun pitää hallita montaa asiaa yhtäaikaa.

t. ylpeä lätkänpelaajan äiti

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein kuin lesta: joko pelaat jääkiekkoa tai sitten olet ostarilla humalassa (näinhän lestatkin aina puolustavat omiaan...)

Kuulepa lätkämamma: maailmassa on yllätys muitenkin harrastuslajeja kuin lätkä.

Lätkä vaan on trakoitettu niille henkisesti lahjattomimmille, joiden mielestä voima se on joka ratkaisee - ja raha (kaikki unelmoivat isosta leuasta ja NHL:stä).

Onneksi minun poika ei halua harrastaa moista lajia

Vierailija
62/62 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennakkoluuloja jääkiekkoilijoita kohtaan. Nyt olen kuitenkin naimisissa entisen jääkiekkoilijan kanssa. Hänellä ura kuitenkin tyssäsi jo reilu kakskymppisenä ja jo silloin opiskeli. Harrastaa kyllä vieläkin.

Hänellä kuitenkin monia hyviä pointteja harrastuksesta (sen lisäksi, että on muutenkin ihan fiksu mies): esim. kyllähän niihin treeneihin pääsee muutenkin kuin vanhempien kuskaamana (julkiset, polkupyörä yms.). Muistaa myös, että jollain harkkaleirillä oli selkeä ero lapsissa, jotka olivat itse kantaneeet ne painavat varusteensa ja niiden joiden vanhemmat oli kantanut.

Steroideja ei varmasti ole koskaan vetänyt. Kaljaa varmasti, mutta niin olen minäkin teininä... Nuuskaamisenkin onneksi lopetti kun tavattiin.

Meillä kolme poikaa ja olisin iloinen kun näistä vauva- ja pikkulapsivuosista päästään, että hän jaksaisi lasten kanssa harrastaa, vaikka sitten jääkiekkoa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän