Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni haluaa enempi dildoa, kuin minua.

Vierailija
20.10.2009 |

Mikä minussa on vikana? Vaimoni oli koko aamupäivän kotona ja töissä iltapäivällä 4 tuntia. Minua on haluttanut koko päivän. Illalla kerroin vaimolleni, että minua haluttaa melkoisesti. Vastaus oli: voi ei, hän toivoi, että minua ei tänään haluttaisi, koska hän on niin väsynyt. Kaiken kruunasi se, että huomasin illalla vielä, että tänään oli käyty kalupussukalla (sisältää dildot ym.). Hän ei kuitenkaan mennyt ajoissa nukkumaan, vaan telkkari tuntui kiinnostavan. Ei tullut edes mitään hänen lempijaksoa. Minua hän ei halunnut hyväillä.

Kertokaa mielipiteenne, ottaako minua turhaan päähän ja olenko aivan turhasta loukkaantunut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun vaimo seuraavan kerran on könyämässä tv-sarjan ääreltä punkkaan, niin hihkaise sille, että "voisitko kulta nukkua tänään vaikka sohvalla kun mulla on jo seuraa?"

Toinen on tietty että pyydät häntä nojaamaan sohvapöytään samalla kun katselee sitä telkkua, niin voit puskea mamaa takapaksiin samalla kun hää vaihtelee kanavia.

Eli onhan noita vaihtoehtoja kato.

Vierailija
2/6 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pumpattavaa laita siihen viereselle paikalle, laita fleshlight johon kirjotat naapurin nimen tussilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko vaimollasi on toinen, sinulla liian pieni tai hän muuten vaan haluaa välillä vaihtelua dildoista.

ei kannata olla dildolle mustis mut kysy toki vaimokkeeltasi asiasta.

tuo jää muuten vaivaamaan..eli asiasta kannattaa aina puhua

Vierailija
4/6 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän dildoa haluaa, mutta kyllä aito on aina aito ja miehestä saa aina irti extra nautintoa, hajuja ja makuja... Mä ainakin teen niin kun alkaa haluttaa, saatan hoidella itseni dildolla nautiskellen ja siitä vasta jääkin kutina kunnon sessioon miehen kanssa. Sitten illalla kun mies on kotona, otan kunnon panot siltä. Mä en kyllä ikinä kieltäytyis seksistä! En ikinä! Jos mulle mies sanois että haluttaa, tulisin vaikka ruokatunnilla panemaan! (oon kyllä niin tehnytkin, tosin mua on sillon haluttanut niin pirusti, että on pitäny mies soittaa hätiin...)

Vituttaa kun on tuollaisia puolisoita! Eikä halut katoa mihinkään vaikka kuinka naisi pikemminkin toisin päin.

Ota vähän hyökkäävämpää asennetta, älä kysele vaan iske kiinni. Mä käytän ainakin sitä taktiikkaa kun mies on väsynyt eikä ole näyttänyt mitään lämpenemisen merkkejä niin yksin kertaisesti teen niin nopean hyökkäyksen päälle, ettei mies edes ehdi tajuta kun on menettäny jo housunsa ja olen imassut munan suuhun ja sen jälkeen ei enää kieltäydy!

Vierailija
5/6 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin vibra orkku ja kalu orkku ovat molemmat ihan yli ihania. ei toinen toistaan parempia tai huonompia, erilaisia. joskus tekee mieli toista ja joskus toista. ihan siinä missä joskus tekee mieli salmiakkia ja joskus hedelmäkarkkia.....tietenkin jos tilanne pitempään jatkuu niin voisi olla keskustelun paikka.

Vierailija
6/6 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin seksiä joka päivä. Mies n. kerran viikossa. Siksi käyttelen dildoani kun olen yksin. Tosin vaikka olisin juuri saanut orkun dildolla niin kyllä haluaisin vielä miestänikin... Eli ehkä meille ei käviskään noin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän