Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttaako jogortti alapään hiivaan?

Vierailija
20.10.2009 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkkeen puutteessa voi helpottaa oloa. Partaäijää pimpsaan vaan, jos kutittaa.

Vierailija
2/14 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta Canestenia vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laimennettu etikka auttaa. Siis vesilasilliseen pari rkl etikkaa ja sitä sitten pimpsaan niin auttaa.

Vierailija
4/14 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä saa lukea aina näitä hirvityksiä: jukurtti, jugurtti ja nyt jogortti. Apua.

JOGURTTI!

Vierailija
5/14 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä saa lukea aina näitä hirvityksiä: jukurtti, jugurtti ja nyt jogortti. Apua. JOGURTTI!

Vierailija
6/14 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliveto vinkin jostain hömppäpömppälehdestä; "Kasta tamponi Bulgarian jogurttiin ja laita se SINNE, jo lähtee hiiva!" No kyllä varmasti lähtee, mutta kenkälusikallako se hyvin nopeasti Bulgariat itseensä imaissut tamponipamponi pitäisi SINNE nitkuttaa?!

Vierailija
7/14 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutinaa helpotti. lorautin siteeseen...

Vierailija
8/14 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsekatkaa sanakirjoista, jos ette usko.

P.S. asidofiluspiimä tepsii parhaiten, lääkeruiskulla kunnon annos, pelkkä sively ei riitä.

Vierailija
9/14 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/14 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jugurtissa on tajuttomasti sokeria!

Vierailija
11/14 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jugurtissa on tajuttomasti sokeria!

Vierailija
12/14 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai olisiko Banaani-Yogurtti parempaa?

Vierailija
13/14 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivaan olen tarvinnut lääkitystä ehkä joskus kerran tai kaksi, en edes muista. Joskus harvoin olen oireillut ja käyttänyt kuulemaani ohjetta. Piimää pikkuhousunsuojaan ja suoja alkkareihin. Toimi mulla. Ja muutaman kerran tuntunut, että virtsatietulehdus uhkaa eli pissalla piti juosta, paineen tunnetta ja pissaaminen sattui jne. Silloin mua auttoi appelsiinimehu ja runsas juominen. Greippimehu kai olisi parasta.

Ja kyllä, tiedän, monella vaivat uusiutuvat, tekevät mitä tahansa. Diabeetikolla voi olla hiivatulehduksia jatkuvasti, siihen tuskin piimäpurkki auttaa. Toivottavasti vinkeistä on jollekin apua.

Vierailija
14/14 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piimää pikkuhousunsuojaan ja suoja alkkareihin. Toimi mulla. Ja muutaman kerran tuntunut, että virtsatietulehdus uhkaa eli pissalla piti juosta, paineen tunnetta ja pissaaminen sattui jne. Silloin mua auttoi appelsiinimehu ja runsas juominen. Greippimehu kai olisi parasta. Ja kyllä, tiedän, monella vaivat uusiutuvat, tekevät mitä tahansa. Diabeetikolla voi olla hiivatulehduksia jatkuvasti, siihen tuskin piimäpurkki auttaa. Toivottavasti vinkeistä on jollekin apua.

Appelsiini- ja greippimehut siis helpottavat virtsatietulehdusta siis JUOTUNA, älkää menkö niitä toosaanne tunkemaan niin kuin piimää tai jugurttia...