Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha mieli tuli vaikka yritin vain pysyä omissa asioissani

Vierailija
20.10.2009 |

Nyt seuraa tilitystä...

Kaverini, joka juuri oli kihlannut miehensä, tapasi järjestämissäni juhlissa toisen miehen (kaverini myös), jonka vuoksi sitten jätti kihlattunsa parin viikon päästä. Tämä nainen on ennenkin vaihtanut miestä lennossa ja hänellä on suuria ongelmia vakiintumisen kanssa. En kuitenkaan millään lailla kommentoinut tälle naiselle tai miehelle mitään, koska asia ei minua niin paljoa hetkauttanut. Olen jo itse elänyt tuon "sen oikean" etsimisvaiheen, eikä nämä rakastumis/ihastumiskuviot jaksa kiinnostaa, kun elämässäni on nyt jo perhe, mihin käytän energiani.

Tämä nainen kuitenkin tinkasi "siunaustani" tälle uudelle suhteelle ja mielipidettäni asiasta. Kun viimein sitten sanoin hänelle, että lopettaisi tuon jatkuvan eroamisen ja uuden suhteen aloittamisen ja keskittyisi johonkin muuhun vähäksi aikaa, hän suuttui kovasti. Ymmärrän kyllä suuttumuksen, aika lujaa tekstiä lauoin.

Pyysin sittemmin anteeksi sanojani ja totesin moneen kertaan, että heidän suhdekuviot eivät minulle kuulu, enkä todellakaan ole oikeutettu niitä millään lailla kommentoimaan. Hän sanoi antavansa anteeksi.

Hän ei enää vastaa puheluihini, eikä moni muukaan siitä kaveripiiristä. Yhdeltä kaverilta sain viestin, että ovat yhdessä olleet sitä mieltä että saisin opetella tukemaan ystäviäni paremmin.

Olen vielä niin herkkis, että monta päivää mennyt jo murehtiessa tätä. Lohdun sanoja kaipaan...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on tapaus sarjassamme "kerro kerro kerro mielipiteesi, mutta vain se yksi kelpaa. Jos jotain muuta sanot, suutun ja käännän koko kaveriporukan sua vastaan"

Anna olla. Eihän se ole mitään kaverin tukemista, että myötäilee joka asiassa?!?!?! Ainakaan aikuisilla...

"Pyysin sittemmin anteeksi sanojani ja totesin moneen kertaan, että heidän suhdekuviot eivät minulle kuulu, enkä todellakaan ole oikeutettu niitä millään lailla kommentoimaan."

Olethan oikeutettu kommentoimaan, kun kerran sinulta vartavasten mielidettä kinuttiin!!! Unohda koko akka ja elä omaa elämääsi rauhassa. Kylle se ja kaverit kanssa jossain vaiheessa tajuaa, miten urposti toimivat. Ainakaan et enää pyytele anteeksi, korkeintaan ihmettelt, miksi mielipidettäsi halututiin, jos siitä suututaan.

Älä murehdi enää, keskity elämään auvoista perhe-elämää :)

Vierailija
2/3 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle kannustavista sanoista. Pitää vain antaa ajan kulua ja katsoa sitten myöhemmin. Ehkä sitten kun tämäkin orastava suhde on kariutunut.

Ihanaa kuitenkin, että täältä av:lta löytyy mukaviakin ihmisiä. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyseessä sitten oikea tapahtuma tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä