Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljonko painoa pois nutrilet startti dietillä? 5 pvä?

Vierailija
20.10.2009 |

oletko kokeillut? paljonko lähti?

Itse ostin tänään paketin ja olis tarkotius alottaa lähipäivinä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin lähti 6 kg ja vielä jälkikäteen 2 kg, ekan viikon pudotus oli muistaakseni 3 kg. Dietti on aika raastava, 2.-3. päivänä kamala nälkä, sitten siihen tottuu. Mutta 5. päivän jälkeen tuli kylmä = keho meni säästöliekille, joten lisäsin kalorit myslillä n. 1000:een / päivä, silloin hävisi kylmäkin. Paino oli pitkään tossa miinus 8 kg, koska jatkoin melko vähällä syömisellä, mutta puolentoista vuoden aikana paino on asettunut tuohon -5 tai 6 kg eli pari kolme kiloa tuli takaisin. Mutta ihan ok dietti, jos kurinalaisuutta löytyy ja sen aikana sitten mahalaukku pienenee sen verran, ettei ole enää muutenkaan kamala nälkä. Onnistuin hyvin pudottamaan ylimääräiset 5 kg siis, mikä oli alkuperäinen tavoite.

Vierailija
2/4 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tavotteena on pudottaa 8-10kg. Ei tietenkään tällä 5 päivän kuurilla. Mutta toivon saavani tästä hyvän alun.

Mielummin olen alkuun tosi tiukka ja syön vaan tiettyjä juttuja kun yritän itsenäisesti säädellä syömisiä, tiedän sortuvani ja huijaavani itseäni. Jos tällä kuurilla saisin vatsalaukkua pienemmäksi ja motivaatio kasvaisi entisestään jatkaa kevyemmin.

On tää kuuri kuitenki monipuolisempi ku esim kaalikeittodietti.

Jos ekat 5 päivää menee hyvin, vois harkita venyttämistä 10 päivään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen startti paketti maksaa?

Vierailija
4/4 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maksoin 28,67 euroa