Oletko rasisti ja miksi?
Kommentit (16)
Lähipiirissä tapahtuneen hirveän henkirikoksen vuoksi.
jotkut pitävät kotiäitejä oikeasti alempiarvoisina ihmisinä, jotkut työssäkäyviä äitejä, jotkut lihavia, jotkut tupakoivia, tähän voisi lisätä aika paljonkin lisää.
Jotkut pitävät täällä muita itseään alempiarvoisina ihan vaan siksi, että ajattelevat asiasta eria tavalla kuin itse tai pukeutuvat eri tavalla kuin itse. Tämä nyt nyt tyypillisimmin teini-25-vuotiaiden ikään kuuluvaa ajattelua. Valitettavasti se monille jää päälle vielä sen jälkeenkin.
Rasismi on sitä, ettei suvaita muita ihmisiä kuin täsmälleen omanlainen ja muunlaisia pidetään vähäarvoisina.
Ihmisten ihonväri on minulle samantekevää. Paras ystäväni on puoliarabi. Mutta: en voi sietää sitä, että Suomessa pokkuroidaan ulkomaalaisia valtaväestön kustannuksella. Eli omat perinteemme poljetaan siksi, etteivät muslimit loukkaannu.
Talossa talon tavalla, maassa maan, tai maasta pois.
Jos tämä tekee minusta rasistin, niin voivoi.Toinen asia mitä en sulata ja ymmärrä on se, että suurin osa pakolaiskeskusten asukkaista on 20-30-vuotiaita nuoria miehiä.
Missä naiset ja lapset? Enkä osaa oikein arvostaa miehiä, jotka itse pakenevat, ja vaimot ja lapset jätetään kotiin.Suomen pakolaispolitiikka on p*rseestä.
Maahanmuuttajia makuutetaan kuukausitolkulla vastaanottokeskuksissa veronmaksajien rahoilla, ja sitten vasta käännytetään.
Rasisti en ole missään tapauksessa.
Suomen maahanmuuttopolitiikka on yksi iso vitsi ja suomalaisten sinisilmäisyyttä käytetään häikäilemättä hyväksi.
Ruotsi on pahan kerran slummiutumassa, autoja poltetaan päivittäin ja täällä ei tajuta että kohta on sama tilanne meillä edessä.
Somaliasta paenneet käyvät lomailemassa kotimaassaan ja lähettävät nuoriaan takaisin oppimaan kunnon tavoille. Aivan sairas tilanne.
Islamin edessä pokkuroimista ja kulttuurirelativismia en myöskään ymmärrä alkuunkaan.
Mutta realisti kyllä. En arvostele ketään (yksilöä) ihonvärin, uskonnon, sukupuolen tms takia. Mutta poliittisesti kannatan esim tiukempaa maahanmuuttopolitiikkaa ja kyseenalaistan maahanmuuttajien erityistuet. Tekeekö se minusta rasistin? Ei mielestäni.
omakin perheeni on kaksikulttuurinen (hassu sana). En kuitenkaan millään ymmärrä, miten henkilö voi hakea Suomesta turvapaikkaa, ja kuitenkin käydä LOMALLA tai HAKEMASSA HUIVIKANKAITA entisestä kotimaastaan...
johtopäätöksiä. Rasismi tarkoittaa vain "rotuun" perustuvaa syrjintää.
jotkut pitävät kotiäitejä oikeasti alempiarvoisina ihmisinä, jotkut työssäkäyviä äitejä, jotkut lihavia, jotkut tupakoivia, tähän voisi lisätä aika paljonkin lisää.
Jotkut pitävät täällä muita itseään alempiarvoisina ihan vaan siksi, että ajattelevat asiasta eria tavalla kuin itse tai pukeutuvat eri tavalla kuin itse. Tämä nyt nyt tyypillisimmin teini-25-vuotiaiden ikään kuuluvaa ajattelua. Valitettavasti se monille jää päälle vielä sen jälkeenkin.
Rasismi on sitä, ettei suvaita muita ihmisiä kuin täsmälleen omanlainen ja muunlaisia pidetään vähäarvoisina.
Jos tulee Suomeen, on kaikkien totuttava että sikaa syödään, ja koulussa opetetetaan uskontoa tms ja istutaan poikien vieressä, eikä palveluammatissa saa pitää naamaa peittävää huovia. jos ei sovi, muuttakoot pois.
(monta kertaa huomattu). Ihmisten ihonväri on minulle samantekevää. Paras ystäväni on puoliarabi. Mutta: en voi sietää sitä, että Suomessa pokkuroidaan ulkomaalaisia valtaväestön kustannuksella. Eli omat perinteemme poljetaan siksi, etteivät muslimit loukkaannu. Talossa talon tavalla, maassa maan, tai maasta pois. Jos tämä tekee minusta rasistin, niin voivoi. Toinen asia mitä en sulata ja ymmärrä on se, että suurin osa pakolaiskeskusten asukkaista on 20-30-vuotiaita nuoria miehiä. Missä naiset ja lapset? Enkä osaa oikein arvostaa miehiä, jotka itse pakenevat, ja vaimot ja lapset jätetään kotiin. Suomen pakolaispolitiikka on p*rseestä. Maahanmuuttajia makuutetaan kuukausitolkulla vastaanottokeskuksissa veronmaksajien rahoilla, ja sitten vasta käännytetään.
Olen.
Kokemuksieni pohjalta olen tähän tullut.
Minua ei kuitenkaan kiinnosta naapurin Abdin ihonväri tai oikeastaan edes uskonto paskanvertaa. Se sen sijaan minua kiinnostaa, miksi hän saa neljä kertaa niin ison avustuksen sosiaalitoimesta kuin toinen naapurini Anna, joka kuuluu kantaväestöön. Sitäkään en ihan käsitä kuinka kaupunki tarjoaa kerta toisensa jälkeen Abdille kivoja asuntoja hyviltä alueilta mutta tämä ei ota niitä vastaan jonkun pikkuvian vuoksi- ja saa kuitenkin lisää tarjouksia! Tavallinen suomalainen kun nähtävästi joutuu kadulle ennenkuin kaupunki ojentaa auttavan kätensä (viime aikojen tapaukset lehdissä).
Ihmisten ihonväri on minulle samantekevää. Paras ystäväni on puoliarabi. Mutta: en voi sietää sitä, että Suomessa pokkuroidaan ulkomaalaisia valtaväestön kustannuksella. Eli omat perinteemme poljetaan siksi, etteivät muslimit loukkaannu.
Jos tämä tekee minusta rasistin, niin voivoi.
Toinen asia mitä en sulata ja ymmärrä on se, että suurin osa pakolaiskeskusten asukkaista on 20-30-vuotiaita nuoria miehiä.
Missä naiset ja lapset? Enkä osaa oikein arvostaa miehiä, jotka itse pakenevat, ja vaimot ja lapset jätetään kotiin.
Suomen pakolaispolitiikka on p*rseestä.
Maahanmuuttajia makuutetaan kuukausitolkulla vastaanottokeskuksissa veronmaksajien rahoilla, ja sitten vasta käännytetään.
(monta kertaa huomattu). Ihmisten ihonväri on minulle samantekevää. Paras ystäväni on puoliarabi. Mutta: en voi sietää sitä, että Suomessa pokkuroidaan ulkomaalaisia valtaväestön kustannuksella. Eli omat perinteemme poljetaan siksi, etteivät muslimit loukkaannu.
Jos tämä tekee minusta rasistin, niin voivoi.
Toinen asia mitä en sulata ja ymmärrä on se, että suurin osa pakolaiskeskusten asukkaista on 20-30-vuotiaita nuoria miehiä.
Missä naiset ja lapset? Enkä osaa oikein arvostaa miehiä, jotka itse pakenevat, ja vaimot ja lapset jätetään kotiin.
Suomen pakolaispolitiikka on p*rseestä.
En pysty olemaan niin tyhmä, että arvioisin ihmisen pelkän ihonvärin, kansalaisuuden, uskon tms. perusteella.
- miksei sitten saneerata neekerinpusulaatikostakin pois ne suukottelevat afrikkalaishahmot ja laiteta vaikka muiskuhuulien kuvia täyteen kauttaaltaan.
Samoin kuka pelkää mustaa miestä-leikki ei mielestäni viittaa mustiin ihmisiin vaan mustiinpukeutuneeseen pelottavaan hahmoon.
En myöskään pidä ryssistä, jotka ovat minulle ryssiä ihan siksi, että olen evakon ja sotaveteraanin lapsi.
Anteeksi.
Ja olen myöskin varma että ulkomaalaisita löytyy niitä "valioyksilöitäkin", mutta itse en ole vielä yhteenkään törmännyt. Heidän käyttäytymisensä on hyökkäävää ja puheensa erittäin epäkunnioittavaa.
Ulkomaalaisia "valioyksilöitä" on hyvin vähän! Suomalaisethan ne maailmaa valloittaa! xD
Päivän vitsi, voi apua.....