Voiko 5-vuotias poika vielä tulla äidin mukana uimahalliin naisten puolelle?
Kommentit (18)
puolelle. Mutta sitä lähinnä mietin, mitä päivystävät AV-mammat raportoisivat jälkeenpäin palstalla... ;)
t. ap
Haluaisi kuulemma myös tulla mun mukaan :)
t. ap
Mun 8v. haluaisi mennä jo miesten puolelle, mutta epäröin. Uimahalli on suuri, löytääköhän se edes altaalle sieltä? Entä osaako lukita kaappinsa? Puhumattakaan siitä että minusta ei ole kivaa päästää alaston pikkupoika alastomien epämääräisten äijien keskelle?
Mitä mieltä? Missä iässä teidän pojat ovat menneet yksin miesten puolelle?
Raja menee kouluiässä. Mieti minkälaista olla sen sun 8-v pojan luokkatoveri tyttö ja joutua olla alasti sen sun lapsukaisen edessä. Ihan hirveän noloa. Miksi tahallasi aiheutat traumoja tyttölapsille?
se yksinäinen poika tyttöjen puolella saa traumoja kuin tytöt ;-)
eli 7 vuotiaat jo miesten puolelle
se yksinäinen poika tyttöjen puolella saa traumoja kuin tytöt ;-)
siellä naisten puolella. Moni tyttö paniikissa yrittää itseään peiteillä yms. Poikien äidit ei tietenkään huomaa tätä poikiensa käytöstä. Sitten koulussa nämä naisten puolella olevat pojat puhuvat ja kertovat juttujaan "Tiedätkö että tuolla viidennen luokan Tiinalla on jo pimpissä karvoja" yms.
Ajatelkaa jos bedofiili käy poikanne kimppuun miestenpuolella, hänen ollessaan yksin!!!
Minä olen vienyt 8 v. tyttöni miesten puolelle, kun ei suostunut menemään yksin naisten puolelle. Ei kannata tedä tämmöisistä numeroa. Enemmän minua häiritsevät naissiivojat miesten puolella, kun olen käynyt niin paljon hallilla työni puolesta, että ovat hyvän päivän tuttuja.
Moni heiluttaa kikkeliä ihan nenän edessä!
Esim. minun tyttöäni häiritsee ne pojat, jotka ovat hyvän päivän tuttuja, esim. samalta luokalta ja tulevat sitten vielä samaan suihkuun ja alasti pitäisi olla!
Enemmän minua häiritsevät naissiivojat miesten puolella, kun olen käynyt niin paljon hallilla työni puolesta, että ovat hyvän päivän tuttuja.
Kouluikäiset menevät "omille puolilleen".
Irstaat miehet tuijottavat himoiten tyttöä! Sitäpaitsi siellä haisee esinahkatöhnä ja persvako.
nimim. AV tietää aina :)