Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tukeeko kokemuksesi väitettäni?

Vierailija
19.10.2009 |

Aamuvirkut on tiukkapipoisempia ja iltavirkut leppoisia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltavirkkuna olen aika perfektionisti

Vierailija
2/9 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kyse on enemmän siitä, mihin tottuu ja totuttautuu. Ennen olin iltavirkku, mutta pienen lapsen kanssa on pakko opetella aamuvirkuksi. Eli kumpi sitten olen?

Tiukkapipo varmaan oon monen mielestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isolla osalla ihmisistä on oma luontainen rytminsä, jota ei niin vain muuteta. Toki tottuu sitä erilaiseenkin rytmiin mutta se ei tunnu omalta eikä olo ole ihan niin hyvä kuin sillä omalla rytmillä eläessä

Musta kyse on enemmän siitä, mihin tottuu ja totuttautuu. Ennen olin iltavirkku, mutta pienen lapsen kanssa on pakko opetella aamuvirkuksi. Eli kumpi sitten olen?

Vierailija
4/9 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin ennen perhettä aamu-uninen, tykkäsin valvoa mutta kun lapsia alkoi tulemaan niin tarttenu kääntää kelloa niin että lapsilla järkevä rytmi.

En tajua miksi pienet lapset valvoo kuin aikaihmiset, koska vanhempien on näin helppoa.

Minusta pelkkä päivärytmi ei tee ihmisestä kärttysää tai lepposta. Kyse on siitä saako nukuttua ja miten virkeä on.

Sama jos lapsi on eri virtanen kuin vanhempansa; villikkoa ei hissukka vanhempi tajua ja liian menevälle vanhemmalle pohtiva lapsi on mysteeri.

Vierailija
5/9 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tottuu joku ei.

Kyllä mäkin osaan herätä aamulla aikaisin kun on pakko mutta vapaapäivinä herään heti myöhempään.

Luontaisesti nukkuisin aamulla pitkään. kello 8 asti mieluiten ainakin.

isolla osalla ihmisistä on oma luontainen rytminsä, jota ei niin vain muuteta. Toki tottuu sitä erilaiseenkin rytmiin mutta se ei tunnu omalta eikä olo ole ihan niin hyvä kuin sillä omalla rytmillä eläessä

Vierailija
6/9 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan luontaisesti aina, myös vapaapäivinä, siinä puol kuuden maissa. Ja aamut on ihania. Illalla musta tulee kärttyisä kun alkaa väsyttää ja pitäisi päästä nukkumaan siinä klo 21 aikaan viimeistään. Mutta ei se aina ole mahdollista.

Vierailija
7/9 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen toisinaan varsin takakireä ja tiukkapipoinen. Parhaimmillani ihan rento ja hauska tyyppi.

Vierailija
8/9 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuroottinen ja kireä. Aina liian aikaisin joka paikassa :-(

Vierailija
9/9 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviin tosi paljon unta, mielellään vähintään 9 h yössä, sopiva olisi sellainen 9-10 h. Mutta pystyn totuttautumaan joko siihen, että valvon illalla tai siihen, että menen aikaisin nukkumaan ja herään aikaisin. Aikaisin herääminen on ihan helppoa, jos menee riittävän aikaisin nukkumaan.

t. nelonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi