Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi amerikkalaiset kantavat sylissään jopa 5-6 -vuotiaita lapsia?

Vierailija
18.10.2009 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovat täyttäneet 5

Vierailija
2/17 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ketään nähnyt kantamassa lapsia IRL

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua joskus vielä kun olin kymmenen. harvoin, mutta hauskaa oli.

Vierailija
4/17 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vähän isompia sitten pyörätuolissa. Myös aikuiset liikkuu pyörätuoleilla paikoissa, joissa täytyy kävellä paljon (esim. huvipuistot). Ettei vaan tulisi liikuntaa... Ei ihme, että ovat niin lihavia. Välillä sitten vaihtavat paikkoja pyörätuolissa, jotta toinen saa vuorostaan istua ja toinen työntää.

Vierailija
5/17 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tehnyt päätelmäsi, niin johtuneeko esim. siitä, että noissa kuvaustilanteissa voi olla useita paparazzeja huutelemassa lapsen nimeä ja ties mitä tai muuten häsläämässä ja ryntäilemässä parhaat kuvat saadakseen. Mahtaisiko oma lapsesi pelätä sellaisessa tilanteessa niin, että mieluummin kantaisit häntä sylissä?

Toinen syy voi olla pelko kidnappauksesta tai lievemmästä, esim. siitä että joku liian innokas fani haluaa ottaa liian läheistä kontaktia lapseesi. Tulisiko mieleesi kantaa lapsesi mieluummin sylissä tämän estääksesi?

Vierailija
6/17 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vähän isompia sitten pyörätuolissa. Myös aikuiset liikkuu pyörätuoleilla paikoissa, joissa täytyy kävellä paljon (esim. huvipuistot). Ettei vaan tulisi liikuntaa... Ei ihme, että ovat niin lihavia. Välillä sitten vaihtavat paikkoja pyörätuolissa, jotta toinen saa vuorostaan istua ja toinen työntää.

varsinaisen Amerikka-ekspertin vastaus!

Vierailija
7/17 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto että nauran täällä ihan kippurassa teidä mutu-jutuille... buahahahahaha!

=D =D =D =D

terveisiä Ihmemaasta!

P.S. Kauhee kun oottee niin yksinkertaisia siellä Suomessa

Vierailija
8/17 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikasta. That's entertainment.

Vierailija
9/17 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä pesunkestävää amerikkalaisäitiä joka täällä työnsi aika isoja poikiaan vaunuissa puistoon, ja pojilla oli vielä suussa tutit. siis näkee noita joskus, että lapsi on jo niin iso, ja kasvotkin ovat isot, ja tutti siinä suhteettoman pienen näköinen...

Niin, siis tutustuin häneen, mutten niin hyvin että olisin sit kysynyt miksi tuo lapsensa puistoon kärryissä muutaman kivenheiton päästä.

Kyllähän se tuonsuuntaiselta näytti kun olin viimeksi jenkeissä käymässä. en ihmettele ap:n kysymystä

Vierailija
10/17 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Me amerikkalaiset RAKASTAMME lapsiamme

2) Suomalaisesta lasten kohtelusta (ulkona nukuttaminen, yksin koulun jälkeen tuntitolkulla kotona jo eka- tai tokaluokalla)saisin sosiaaliviranomaiset niskaani. Silkkaa heitteillejättöä.

Vierailija
11/17 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsista paapotaan riippuvaisia osaamattomia lihavia laiskiaisia. sen takia.

Vierailija
12/17 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä itse, Suomessa asuva suomalainen, kannan aina silloin tällöin 5v tyttöäni esim. parkkipaikalta päikkyyn sisälle, kotona alakerrasta yläkertaan nukkumaan, muuten vaan siellä ja täällä.

Lapsestani on mukava olla sylissä ja ihan mielelläni häntä kannnan. Tarvitaessa toki kävelee ja pyöräilee pitkiäkin matkoja, useita kilometrejä. Kantomatkat taas lyhyitä pätkiä. Kiva olla sylikkäin ja höpötellä juttuja.

Voisikohan vaikka niillä amerikkalaisilla tai kellä tahansa muillakin olla vaikkapa samanmoisia syitä tai sitten jotain muita. Who cares?

Vierailija
13/17 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä pesunkestävää amerikkalaisäitiä joka täällä työnsi aika isoja poikiaan vaunuissa puistoon, ja pojilla oli vielä suussa tutit. siis näkee noita joskus, että lapsi on jo niin iso, ja kasvotkin ovat isot, ja tutti siinä suhteettoman pienen näköinen... Niin, siis tutustuin häneen, mutten niin hyvin että olisin sit kysynyt miksi tuo lapsensa puistoon kärryissä muutaman kivenheiton päästä. Kyllähän se tuonsuuntaiselta näytti kun olin viimeksi jenkeissä käymässä. en ihmettele ap:n kysymystä

ja taalla on yli 300 miljoonaa asukasta. Amerikkalaiset lapset menevat kouluun aikaisemmin kuin suomalaiset ja osaavat lukea aikaisemmin. Eivat roiku aidin hameenhelmoissa seitsemanvuotiaaksi.

Vierailija
14/17 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuvaisia osaamattomia lihavia laiskiaisia. sen takia.

ollaan tosi osaamattomia.. just joo. Mita Suomi on ikina saanut aikaiseksi kysyn vaan? Sina et ymmarra tata kulttuuria ollenkaan. Mina sen sijaan ymmarran sinun kulttuurisi koska olen siella syntynyt ja suomalaiset on katteelisia pikkusieluja ja natseja ja kaikki pitaa tehda samalla lailla, ja jos ei sovi muottiin niin on jotenkin outo. Mina sen sijaan olen vapaa tekemaan ilain puitteissa han mita huvittaa ja toiseksi minulla on mahdollisuus tehda niin. Etko sina passi ole huomannut etta kaikki oikeasti fiksut on lahtenyt Suomesta ulkomaille. Suomessa jos missa ollaan avuttomuuden huipulla. Jos jotain menee pieleen niin sitten heti sossuun ja ne auttaa aina. Ja sitten itketaan taalla kun verotus on korkeella ja kuinka somalit vie rahat ... arrghh. Ei siis mitaan jarkea teidan touhussa.

t. suomalaista maailmanvalloitusta odotellessa.. no ei, kuolen ennen kuin suomi saa mitaan tehtya :-p

Vierailija
15/17 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuvaisia osaamattomia lihavia laiskiaisia. sen takia.

ollaan tosi osaamattomia.. just joo. Mita Suomi on ikina saanut aikaiseksi kysyn vaan? Sina et ymmarra tata kulttuuria ollenkaan. Mina sen sijaan ymmarran sinun kulttuurisi koska olen siella syntynyt ja suomalaiset on katteelisia pikkusieluja ja natseja ja kaikki pitaa tehda samalla lailla, ja jos ei sovi muottiin niin on jotenkin outo. Mina sen sijaan olen vapaa tekemaan ilain puitteissa han mita huvittaa ja toiseksi minulla on mahdollisuus tehda niin. Etko sina passi ole huomannut etta kaikki oikeasti fiksut on lahtenyt Suomesta ulkomaille. Suomessa jos missa ollaan avuttomuuden huipulla. Jos jotain menee pieleen niin sitten heti sossuun ja ne auttaa aina. Ja sitten itketaan taalla kun verotus on korkeella ja kuinka somalit vie rahat ... arrghh. Ei siis mitaan jarkea teidan touhussa. t. suomalaista maailmanvalloitusta odotellessa.. no ei, kuolen ennen kuin suomi saa mitaan tehtya :-p

Vierailija
16/17 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua kiinnosta sun mielipiteet. Olet pienen valtion mitaton paska. Toivottavasti viihdyt siella kylmassa.

Vierailija
17/17 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitaan vie, ottavat vaan minka suomalaiset antavat. Kuka tassa on tyhma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan