Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä hodariin väliin kuuluu laittaa sun mielestä?

Vierailija
18.10.2009 |

mtv3"n sivulla on kuva miehestä jolla kädessä "hodari" ja siellä on välissä lenkkimakkara ja jotain kurkkusotkua... Sämpyläkin on joku onneton lihapiiran värinen limppu. Siis miten se on noin vaikeeta tehdä joku hot dog?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kunnon nakki (siis joku naudanlihanakki eikä mikään nauta-sikavehnäjauhonakki), lisäksi Remoulade-kastiketta ja kuivattua sipulia. Sipuli voisi olla myös tuorehakkelusta, mutta toi kuivattu sipuli ratisee ihanasti hampaissa.

Vierailija
2/7 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kunnon nakki (siis joku naudanlihanakki eikä mikään nauta-sikavehnäjauhonakki), lisäksi Remoulade-kastiketta ja kuivattua sipulia. Sipuli voisi olla myös tuorehakkelusta, mutta toi kuivattu sipuli ratisee ihanasti hampaissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä, mitä se oikeasti on. Pyydän Danish Polserilla aina kuivattua sipulia ja sitä ratisevaa saan. Ihan sama mulle. En koskaan tee hodareita kotona.

Vierailija
4/7 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:ssa tilaa yhden hot dogin niin se on vaalea vehnäsämpylä nakilla ja sitten siihen saa halutessaan ketsuppia ja keltaista sinappia.

Mutta pitää kai sitten muistaa olla tilaamatta hodaria Suomessa kun siinä voi kerta olla vaikka mitä välissä. En tosin syo hodareita muutenkaan ellei ole joku cook-out jossain..

t.AP

Vierailija
5/7 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä, mitä se oikeasti on. Pyydän Danish Polserilla aina kuivattua sipulia ja sitä ratisevaa saan. Ihan sama mulle. En koskaan tee hodareita kotona.

Vierailija
6/7 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:ssa tilaa yhden hot dogin niin se on vaalea vehnäsämpylä nakilla ja sitten siihen saa halutessaan ketsuppia ja keltaista sinappia. Mutta pitää kai sitten muistaa olla tilaamatta hodaria Suomessa kun siinä voi kerta olla vaikka mitä välissä. En tosin syo hodareita muutenkaan ellei ole joku cook-out jossain.. t.AP

ei ole ketsuppia vaan kurkku relish, suolakurkkua, tomaattiviipale, silputtua sipulia, hot peppers, sellerisuolaa ja sinappia.

Vierailija
7/7 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ketsuppia vaan kurkku relish, suolakurkkua, tomaattiviipale, silputtua sipulia, hot peppers, sellerisuolaa ja sinappia.

mutta en yleensä syokään hot dogeja ellei jollain ole cook-out jossain, niin silloinhan syodään ihan puhdasta mättoä perustäytteillä ei tollasta ravintolaversiota. Tai ehkä toi on joku itärannikon tapa, että otetaan tomaattiviipaleet ja silputtu sipuli siihen grillille mukaan.. en tiedä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän