Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi närästykseen raskauden aikana?

Vierailija
18.10.2009 |

Te, jotka olette kärsineet närästyksestä raskauden aikana, mikä on ollut avuksi? Vai onko mikään? Mulla rv34 tällä hetkellä ja närästää todella paljon. Olen kokeillut Rennie -imeskelytabletteja, piimää ja vaikka mitä; turhaan. Onko vaan niin, että joillekin mikään ei auta? Olen yrittänyt välttää sellaisia ruoka-aineita, jotka aiheuttaa närästystä. Yöt menee valvoessa kun kurkunpää on kuin tulessa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjotetaan noin, nestemäinen lääke. Se auttaa heti. Maistuu vaan ihan kauheelle.

Vierailija
2/8 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ranimex (tai joku vastaava) näräsytyslääke tehoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa virittää sellaiset tyynykasat että nukut mahd. pystyasennossa, niin helpottaa yöllistä happojen nousua aavistuksen.

Vierailija
4/8 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

RV 35 menossa ja sama ongelma; 24h kestävä närästys. Rennietä, jukurttia ja kokeile aamulla tyhjään mahaan gefilusmehua, lasillinen riittää. Nämä on auttanut minulla, lisäksi vältän syömistä juuri ennen nukkumaanmenoa, se on myös auttanut yöllistä närästystä.

Vierailija
5/8 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilen näillä vinkeillä!

Vierailija
6/8 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus ja närästys tabletis tehosi minulla

Vierailija
7/8 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vinkin työkaverilta että mantelit auttavat närästykseen. Muuten hyvä mutta manteleita ei kai saanut syödä raskausaikana. Kokeilin sitten pähkinöitä. Ja helpottavat oloa kyllä huomattavasti.

Närästyslääkkeet on kaikki niin karmean makuisia, että niitä en enää tässä raskaudessa suostunut ostamaan vielä. rv31 vasta menossa ja tämähän vain pahenee, mutta pähkinöitä popsimalla mennään nyt hetken aikaa.

Vierailija
8/8 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä otin sitten suoraan huikkaa tarvittaessa. Monta tyynyä ja nukkuminen istuma-asennossa. Lykkyä tykö!