Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kantsii myydä käytetyt lastenvaatteet, jotta menisivät kaupaksi?

Vierailija
18.10.2009 |

En viitsisi tehdä isoa työtä vain todetakseni, että vaatteet ovat yhä käsissäni. Toisaalta toivoisin, että jospa niistä nyt edes vähän saisi. Mistä on hyviä kokemuksia? Mistä itse ostatte käyettyjä vaatteita ja mitä neuvoja myyjälle? Vaatteet on nyt silitetty ja tietysti pesty, roskakama heitetty pois. Kaveri harmitteli, että hänellä oli hyviä yhdellä lapsella olleita vaatteita (suurin osa euron pari, joku kalliimpi ulkovaate 5 euroa) kaksi viikkoa itseplavelukirppiksellä ja hyvä kun sai omansa pois ja vaatteet on edelleen laatikoissa kotona, mikähän meni vikaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeks alhanen hinta ni kyl ne menee..

Ite en tykkää itsepalvelukirppiksellä myydä kun siel saa aina ravata ja pöytien hinnat on ihan törkeet.

Vierailija
2/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutiksessa minä myyn, hyvin käy kauppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paketit. Muu ei ole minulla mennyt kaupaksi - ainakaan sellaiseen hintaan, että kaikki se vaivannäkö kannattaisi.

Vierailija
4/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin tapa myydä isompina paketteina koon ja sukupuolen mukaan lajiteltuina. Tarjoa kavereille sopuhintaan tai huuto.nettiin. Kalliimmat vaatteet erillinä kohteina riippuen siitä miten paljon vaivaa viitsit nähdä ilmoitusten laatimiseen. Hinta tarpeeksi alas niin kauppa käy.

Vierailija
5/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myyn parhaimmat (merkkivaatteet) yksittäin huuto.netissä.

Kuluneimmat myyn rehellisen kuvauksen kera pakettina. Silloin esim. sisävaatteista saan alle 1€, mutta ajattelen, että kun on meillekin kelvanneet, varmaan kelpaavat jollekin toisellekin "tavalliselle" päiväkotipojalle. Tällä tavalla toisaalta joutuu aika paljon vaivaa näkemään valokuvauksineen ym.

Vierailija
6/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä multa ainakin huudetaan myös kaikki hyväkuntoiset lastenvaatteet, vauvanvaatteet on hankalampi myydä ja ne menee meiltä usein paketteina myyntiin.

Vierailija
7/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Vierailija
8/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiva myydä ainakaan itsepalvelukirppiksellä. viedä sinne, järjestellä, hinnotella, käydä päivittäin siistimässä paikka (muuten ainakaan kukaan ei osta mitään) ja ennen kaikkea maksaa hirveä hinta.

huutonet on ilmainen ja helppo. laitat myyntiin just silloin kuin sinulle sopii, valokuva + lyhyt kuvaus niin se on siinä. menee ehkä 10 sekunttia per vaate, sitten kirjeeseen nimi päälle ja iso pino postiin kerralla, mikä vois olla helpompaa.

jos et voittoa tavoittele, laita 0 € lähdöksi ja 0,50 e korotukset niin varmasti menee kaupaksi jos et ihan paskaa myy. kaikki on voittoa mitä tulee. itsepalvelukirpparilla saat myydä ihan mielettömästi että saat paikkavuokran kuitattua.

Vierailija
9/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei tarvii huutiksessa ottaa ongelmaa hinnoista kun saa sen hinnan mikä vaatteen arvo on, mikä sen kätevämpää. ei tarvii päätä rassata hintojen kanssa.

itse laitan lähdöksi uudenveroisissa housuissa max 1,5 e ja 0,50 e korotuksen. merkkivaatteissa lähtö on se minkä haluan vähintään saada. haluan aina saada sen verran rahaa mitä itsekin olen vaatteeseen laittanut (siis merkkivaatteita myydessä). ostan halvalla, käytän lapsilla ja lähtöhinnaksi se mitä olen maksanut, kaikki mennyt kaupaksi. mut tää pätee vaan ihan tiettyihin merkkeihin ja tietämykseen mistä ihmiset tykkää. perusvaatteissa täytyy olla lähes nolla lähtöhinta.

Vierailija
10/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myyn sellaisilla hinnoilla, jotka ovat tyyliin t-paita 2e, trikoopaita 3e, collegepusero 4e, housut 4-5 euroa ja merkkivaatteista vielä 1e enemmän. Hyväkuntoisista ulkovaatteista 30% ovh hinnasta, ne tosin usein nousee paljon korkeammiksi.

Pidän myös ns. hollantilaista huutokauppaa eli jos ei mene ekalla kerralla kaupaksi, niin hinnat aina alenee.

Myyn tosi hyväkuntoisia poikien vaatteita, kaikki tahraiset ja reikäiset menee sitten pakettiin, jossa lähtöhinta on 1 sentti per vaate eli usein jollekin jonnekin rakennustyömaavaatteiksi, varavaatteiksi mummolaan tai jollekin, joka todella kaipaa vaatteita edullisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän