Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikat äidit: ihmetelläänkö teille usein, miten teillä

Vierailija
18.10.2009 |

voi olla olla lapsia kun olette niin hoikkia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mun lapsi onkin jo kohta 8

Vierailija
2/11 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti useamman lapsen äidin kuuluisi olla plösähtänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on kolme lasta. Ei kai paino sinänsä lasten lukumäärästä ole kiinni, mutta äidit ovat yleensä niin kiireisiä lasten- ja kodinhoidon kanssa, että on vaikea päästä liikkumaan ja helposti tulee syötyä ylimääräistä.

Vierailija
4/11 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin koko nuoruusikäni alipainosta ja sain kuulla siitä jatkuvasti haukkuja. Jotain hyvitystä saan siis nyt jälkeenpäin, kun olen normaalipainoinen mutta kuitenkin vielä hoikka.

Vierailija
5/11 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulemma ole "äidin näköinen". Toisen lapsen syntymän jälkeen onneksi sain nauttia vuoden maharöllykästä, joka teki minut äitimäiseksi. Tuo pussikin sitten hävisi jonnekin itsestään.

Ihmetystä herättää myös se että toinen lapseni oli syntyessään yli nelikiloinen. "Miten noin pienestä voi tulla niin iso?"

Se vasta kummaa onkin että tällainen laiheliini on imettänyt lapsiaan ja vieläpä yli vuoden kumpaakin. "Mistä sitä maitoa riittää noin kuivasta imisestä?"

Vierailija
6/11 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hoikkuuteni on muuten usein puheenaiheena.Täytyy myöntää,että ärsyttää,kun ihmiset luulevat tämän tulevan jotenkin luonnostaan.Eivät tunnu uskovan,että on työn ja tuskan takana.Helvetisti kun urheilen ja syön samanverran kuin viisivuotiaani,pysyn hoikkana.Sitten sitä valitellaan omia läskejään,mitään ei kuitenkaan haluta asialle tehdä. T. kolmen äiti

Vierailija
7/11 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ovat varsin pyyleviä ja sitten huomauttelevat laihuudestani. Ja käytetään pilkkaavia sanontoja: luuviulu, kuiva, luikku. Joskus tekisi mieli sanoa pahasti takaisin mutta en viitsi alentua.

Vierailija
8/11 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hoikkuuteni on muuten usein puheenaiheena.Täytyy myöntää,että ärsyttää,kun ihmiset luulevat tämän tulevan jotenkin luonnostaan.Eivät tunnu uskovan,että on työn ja tuskan takana.

Laihuuteni on usein puheenaiheena. Ärsyttää, kun ihmiset eivät aina usko minun olevan luonnostaan laiha. On kovan työn ja tuskan takana pysyä näissä mitoissa. Laihdun nimittäin helposti todella alipainoiseksi.

T: 7 ;)

Vierailija
9/11 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkeinpäs samoissa mitoissa nykyään (42-vuotiaana) kuin mitä olin aikoinaan ennen kuin aloin odottamaan esikoistani (22-vuotiaana).

Olen vain "luonnostaan" hoikka ja siro, joten lasten odotukset/synnytykset, eivät ole vartalooni pahemmin vaikuttaneet:)

T. kroppaansa edelleen tyytyväinen suurperheen äiti (pituus n. 166 cm, paino 52 kg)

Vierailija
10/11 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäänyt, vaikka niitä ilmeisesti pitäisi kantaa vielä yli vuoden jälkeen synnytyksestä :).

Vierailija
11/11 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäänyt, vaikka niitä ilmeisesti pitäisi kantaa vielä yli vuoden jälkeen synnytyksestä :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän