Paljonko olet saanut voittoa kirpparilla myydessäsi viikossa?
Kommentit (15)
Halusin vastata tähän,koska mielestäni on järkevämpää mennä itse myymään päiväksi ja saada siitä sen 200-300€ kerta. Minä olen ainakin saanut ja kyllä,pelkillä vaatteilla.
kaksi tuntia kirpparilla ja sain 84 euroa. Lähinnä sisävaatteita oli myynnissä halpaan hintaan ja muutamaa vaatetta lukuun ottamatta kaikki meni. Tuli tosi hyvä mieli ja 84 eurolla ostin lapsille talvikengät.
niin että mitä saan sen päälle mitä olen itse maksanut. mut myynkin vaan huutiksen kautta ja ihan hyvin siinä tienaa kun oikeita tavaroita osaa ostaa.
jälkeen tuotto on 140€, en tiedä paljonko lopullinen voitto sitten on.
5 tuntia ja sain 420euroo. Lastenvaatteita, leffoja, pelejä ja leluja.
itsepalvelukirppiksellä. Myin pääasiassa lasten vaatteita ja tarvikkeita.
nimim. pari kertaa vuodessa itsepalvelukirppiksellä
jotka olette saaneet itsepalvelukirppiksellä n 200-400/vko? Oletteko käyneet joka päivä järjestämässä pöytää ja lisäämässä tuotteita?
Terv ensikertalainen ap
ja huonoimmillani 20 euroa, ja hävikki on ollut hirvittävä
pidän tuota kohtuullisena kun kirppis on pikkukaupungissa maaseudulla. Täällä ei riitä ostajia aina ihan hyvällekään tavaralle.
eli melkoinen eri ollut . Kolmella eri itsepalvelu kirpparilla olen käynyt. Kaikissa ollut viikko ja suht saman tasoista tavraa ollut ...lastenvaatteita etupäässä
Viikon myynnistä oli kyse. Mukana muutama laadukkaampi haalari ja takki, joista tuli tietenkin vähän enemmän rahaa. Mutta oikein kivasti tuli mielestäni tuota rahaa kuitenkin viikossa. Vaatetat oli myös PALJON ja siinä oli kova homma hinnoitella kaikki.
100€ yleensä.