Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiriippuvaisen BB Minnan uusin paljastus: seksiä rapussa varatun naapurin miehen kanssa.

Vierailija
17.10.2009 |

Suora lainaus Minnalta:

"Kotiavaimetkin jäivät.-- Yksi kundi tuli rappukäytävään, joka soitti vartiointiliikkeen miehen. Ja me sitten pantiin siellä rappukäytävässä,

Minna kertoi miehen olleen tuntematon. Seksiin oltiin ajauduttu yhteisymmärryksessä.

Se vielä asui muijansa kanssa siinä rapussa. Voi jestas sentään," Minna pyöritteli päätään.

Ihan rehellisesti kysyen tarvisko tuo nainen hoitoo?? Haloo, mikä jakorasia! Ja pakko paljastaa kaikki televisiossa. Luoja mä varmaan tappaisin itteni jos se olis mun tytär!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen tosi seksuaalinen nainen, mutta silti mulla on järki päässä siinä mitä touhuan. En ole itseasiassa koskaan lähtenyt tuntemattoman kanssa paneksimaan edes baarista. Vaikka kuinka panettaisi, niin ei huvita laahata kotiin ventovieraita.

Vielä oudompaa olisi, että tapaisin rappukäytävässä tuntemattoman miehen ja ihan noin aikani kuluksi odottaessa avaimiani panasisin tätä äijää! Menee jotenki yli mun ymmärryksen. Ensinnäkään en tajua, että miten siinä panemisen lomassa ovat vielä ehtineet keskustelemaan miehen parisuhteestakin? Jos eivät kerta ennestään tunteneet.

Oli mies tai nainen, oli millainen seksihullu tahansa, niin kyllä täysijärkinen ihminen pystyy halunsa kanssa elämään niin, että ei tarvi jokaista vastaantulevaa panna. Itse en taatusti panisi missään BB talossa. Mutta siksi en sinne menekään, että ei tarvitse olla 3kk selibaatissa :)

Vierailija
42/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kritisoida Minnaa sen kummemmin ihmisenä kuin pointtina se että onko kaikki panot, otot, antamiset tai jaot, -miksi kukakin niitä haluaa kutsua- pakko kertoa TELKKARISSA?! Antaa vaan valitettavasti itsestään aika helpon nakin kuvan, mutta mene ja tiedä, voihan se olla hänen tarkoituksensakin. Jokainen tekee ja toimii tyylillään.

Minä en henk. kohtaisesti missään nimessä hyväksy varattuhin sekoamista ja sillä asialla naureskelua ja vielä vähemmän tietankään että varattu menee ja pettää.

Että älkäähän nyt siellä ihan seotko sukissanne ;)

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä hienompaa, ettet paneskele ventovieraiden kanssa tai BB-talossa good for you ;> mutta edelleenkin mitä sitten...mitä se sinua liikuttaa, että joku muu tekee toisin? siis sitä seikkaa lukuunottamatta, että sinä olet kuitenkin parempi ihminen kun et paneskele ventovieraita...

Vierailija
44/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnaa ihmisenä...aivan, alla oleva on kuitenkin kopioitu sun aloituksesta, niin-nooh en minäkään sitä ehkä kritisoinniksi kutsuisi ehkä ennemminkin haukkumiseksi?

"Ihan rehellisesti kysyen tarvisko tuo nainen hoitoo?? Haloo, mikä jakorasia! Ja pakko paljastaa kaikki televisiossa. Luoja mä varmaan tappaisin itteni jos se olis mun tytär!"

Vierailija
45/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se nyt liikuttaa minua ihan vaan sen takia, että on tämän keskustelun aiheena :) eikös täällä palstalla kuulu keskustella mielipiteistä ja kokemuksista ja erimielisyyksistä?

terveisin 44

Vierailija
46/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos kirjoittaa tälle palstalle niin myös siihen kannattaa varautua oikeasti, etteivät kaikki ole samaa mieltä kanssasi, eikös sekin ole tämän palstan tarkoitus :) Ei kannata vetää hernettä nenään jos joku kyseenalaistaa sinun mielipiteesi...

Vierailija
47/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vuosi 2009 ja jaksetaan väitellä jonkun pikkunaisen seksipaljastuksista. Joissa ei ole mitään erikoista, lähinnä huomionhakuista seksin ylikorostamista.

Vierailija
48/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naiset edelleenkin leimaavat toisiaan hu**iksi ja jakorasioksi jne...ja jaksoit kuitenkin itsekin kommentoida ketjuun :P

Vierailija
49/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa jutuillaan.

Mutta vähän on suppeat jutut noillakin talossa.

Seksi on pirun kivaa, muttei siitä jaksa aina puhua ;) ;)

Vierailija
50/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt en ihan ymmärtänyt mitä ajoit takaa? Minulta kysyttiin, että "mitä se minua liikuttaa mitä minna tekee" ja minä vastasin, että "osallistuin keskusteluun, sen enempää se ei minua liikuta"

Mitääs hernettä en ole missään vaiheessa ehtinyt nenääni vetäsemään :) vastasin vain kysymykseesi! Mutta ilmeisesti luetunymmärtäminen on tänään taas joillakin vähän hakusissa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan