Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiriippuvaisen BB Minnan uusin paljastus: seksiä rapussa varatun naapurin miehen kanssa.

Vierailija
17.10.2009 |

Suora lainaus Minnalta:

"Kotiavaimetkin jäivät.-- Yksi kundi tuli rappukäytävään, joka soitti vartiointiliikkeen miehen. Ja me sitten pantiin siellä rappukäytävässä,

Minna kertoi miehen olleen tuntematon. Seksiin oltiin ajauduttu yhteisymmärryksessä.

Se vielä asui muijansa kanssa siinä rapussa. Voi jestas sentään," Minna pyöritteli päätään.

Ihan rehellisesti kysyen tarvisko tuo nainen hoitoo?? Haloo, mikä jakorasia! Ja pakko paljastaa kaikki televisiossa. Luoja mä varmaan tappaisin itteni jos se olis mun tytär!

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se eukko kertoo ei enää hämmästytä mua. Toivottavasti lähtee huomenna.

Vierailija
2/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkumiehille hyvä. tietää mistä saa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän irti seksistä kun av mammat keskimäärin.

Vierailija
4/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja mä varmaan tappaisin itteni jos se olis mun tytär!

Mut mietin vaan että jos joskus tulevaisuudessa mun jälkikasvuni juttelee tuollaisia juttuja telkkarissa niin kyllä siinä en hetkeen ihmisten ilmoille kehtais mennä..

-Ap

Vierailija
5/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssahan se tykkää vehdata....

sinkkumiehille hyvä. tietää mistä saa..

Vierailija
6/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora lainaus Minnalta:

"Kotiavaimetkin jäivät.-- Yksi kundi tuli rappukäytävään, joka soitti vartiointiliikkeen miehen.

Vierailija
7/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä.. itse nostan hattua minnalle, on rehellinen ja AITO!

Vierailija
8/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehet saa ja naiset antaa.

Eiköhän Minna saa ihan juuri sitä mitä haluaakin ja nauttii siitä.

Minna on kaunis ja hauska nainen!

Vierailija
9/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joidenkin tähänkin ketjuun kirjoittaneiden mielestä on hohdokasta paneskella varattujen kanssa. Mun mielestä se on vaan säälittävää.

Vierailija
10/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joidenkin tähänkin ketjuun kirjoittaneiden mielestä on hohdokasta paneskella varattujen kanssa. Mun mielestä se on vaan säälittävää.

Vierailija
11/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä joillakin on joku fetissi paneskella koko kansan edessä, itse en valitettavasti osaa tuota kovin korkealle arvostaa. Ja noin muutoin Minna on täysin tapettia, viihdearvo haarojen levityksen jälkeen täysi nolla.

Vierailija
12/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haarojenlevittelyn ansiosta ainoa, jonka kansa tästäkin porukasta muistaa.

Vierailija
13/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minna on huippu!" "Ihan hauska ja piristävä tyttö. Se saa varmaankin

enemmän irti seksistä kun av mammat keskimäärin." "itse nostan hattua minnalle, on rehellinen ja AITO!" "Eiköhän Minna saa ihan juuri sitä mitä haluaakin ja nauttii siitä."

Luetunymmärtäminen sulla vähän heikkoa tasoa...

Vierailija
14/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aiemmat tempaukset huomioonottaen värikkäiden valheiden kertominen huomion saamiseksi kävisi todella hyvin taudinkuvaan.

Vierailija
15/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna on kaunis ja hauska nainen!

Vierailija
16/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna tekee samaa mitä miehet on tehneet aikojen alusta panneet ja kehuskelleet sillä. Heti kun nainen haluaa seksiä niin se tarvitsee hoitoa tai on h**ra. Nainen antaa ja mies ottaa...millä vuosituhannella te elätte. Samaa hommaa tehdään mutta se huonontaa ainoastaan naista. Varma konsti alentaa nainen joka koetaan uhaksi, haukutaan hutsuksi ja ketkä haukkuu, no-oh toiset naiset tietenkin, tiukkapipo hissukat joilla ei ole munaa muuta kuin panetella toisia :)))))

Vierailija
17/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitten mies tai nainen, ja kunhan seksi on kummallekin vapaaehtoista ja kumpikaan ei ole varattu. Tässä nyt vaan on sellainen ongelma että Minna ei kunnioita toisen parisuhdetta. Tietenkin tää varattu mies oli ainoa, joka petti, mutta kyllä nyt jokaisella itseäänkunnioittavalla ihmisellä pitäisi olla sen verran itsehillintää, että jättää nää kusipää-pettäjä-varatut väliin.

Minna tekee samaa mitä miehet on tehneet aikojen alusta panneet ja kehuskelleet sillä. Heti kun nainen haluaa seksiä niin se tarvitsee hoitoa tai on h**ra. Nainen antaa ja mies ottaa...millä vuosituhannella te elätte. Samaa hommaa tehdään mutta se huonontaa ainoastaan naista. Varma konsti alentaa nainen joka koetaan uhaksi, haukutaan hutsuksi ja ketkä haukkuu, no-oh toiset naiset tietenkin, tiukkapipo hissukat joilla ei ole munaa muuta kuin panetella toisia :)))))

Vierailija
18/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnahan toivoo että tää varattu mies tulisi vastaan huomenna! Jepjep....

Vierailija
19/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi.

Vierailija
20/50 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä miehellähän ei ole mitään vastuuta tapahtuneesta, varsinkin kun on itse varattu ja toinen on sinkku. Ymmärretään :> luonnollisesti tässäkin vastuu on naisen ja nainen on huono ihminen...mies ainoastaan hairahtunut huonon naisen viettelemäksi joutunut raukka, jepjep :>, varmaan tämä ajatus helpottaa kun oma mies jää kiinni pettämisestä ja selittelee satujaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi