Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten kostan naapurille?

Vierailija
17.10.2009 |

meidän naapurissa asuu noin kolmikymppinen pariskunta, jotka on muuten ihan mukavia, mutta se nainen polttaa joskus. Siis tyyliin lauantaina illalla muutaman tupakan jne. joskus heillä käy myös vierait jotka polttaa. mua tää ärsyttää, tuntuu etten voi suunnuntainakaan laittaa vauvaa partsille päikyille, jos siellä on illalla poltetty. Kävin äsken sanomassa että olisko mahdollista että menisi alapihalle röökille, niin arvatkaa mitä se ämmä sano???? ETTÄ ei sekään vaadi mua pistämään lastani alapihalle, jos se itkee iltaisin tai öisin!!!!!!!!!! VITTU! ottaa niin päähän että tekis mieli tappaa se!!!!

Siis voiko muka olla että sen eukon oikeus tappaa MUN Lapsi kerran viikossa tupakkaan on niin suuri??????

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viereisellä partsilla tupakalla muutaman kerran viikossa?

Hanki ihan oikeasti itsellesi elämä, sun lapsi häiritsee takuulla tätä pariskuntaa enemmän kuin sen naisen tupakointi muutaman kerran viikossa.

Vierailija
2/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsi voi niinä päivinä olla parvekkeella niin keksi joku muu paikka yhtenä päivänä viikossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvanitku ja tupakointi nyt vaan kuuluvat kerrostaloelämään.

p.s. Vauvanitku on tutkitusti jatkuvana mielenterveydelle erittäin vaarallista, samoin jos se aiheuttaa unettomuutta. Sitä on myös käytetty kidutuskeinona.

Vierailija
4/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"VITTU! ottaa niin päähän että tekis mieli tappaa se!!!!"

Jokaisella on oikeus olla parvekkeella. Lapsesi ei kuole eilisiin tupakointeihin. Jos ahdistaa käy vaunujen kanssa kävelyllä ja nukuta lapsesi ulkona.

Vierailija
5/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa ilmoittaa koska käy tupakalla. Jos siis aina sama päivä.

Et silloin nukuta lastasi parvekkeella.

Vierailija
6/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan täysiä!! Ja salaa toivon että naapurin nainen alkais polttaan sitä röökiä ketjussa. Ethän sä jumalauta voi ketään edes kuvitella pyytäväs meneen röökille muualle jos on oma parveke. JESTAS!!!

Vierailija
7/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisella, myös MINUN LAPSELLANI, on oiekus olla parvekkeellaan! Mikse se eukko saa myrkyttää meidän hengitysilman. Kävin äsken pudottamassa postiluukusta lapun et jos mun vauva kuolee, se on sen vika!!!!!!!!!!! tästä lähtein huudatan vauvaa tahaltani ettei se maho urahirmu saa nukuttua.

Vierailija
8/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nythän se sitten lipsahti yli koko juttu

Vierailija
9/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies tuli äsken kotiin ja se sanoi että tollaisten lappujen vieminen ei oo fiksua. Aikoi mennä juttelemaan naapuriin kohta.

Taisin suuttua vähän liikaa mutta oikeasti mua niin rasittaa! Siis miksi saa polttaa partsillaan ja samaan aikaan sanoa, että mun vauva häiritsee? Eikö lapsen pitäisi mennä kaiken edelle? eikö lapsen takia voi olla polttamatta? Siis muidenkin kuin omien?

Vierailija
10/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo, liikaa !!!!!!-merkkejä.

Vierailija
11/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan kenties masentunut?

Vierailija
12/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo, liikaa !!!!!!-merkkejä.

muia vaan niin ärsyttää tollaiset itsekkäät ihmiset, jotka eivälitä toisten lapsista. ja vertaa vuavan itkua ja röökiä toisiinsa.

Vierailija
13/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä ketään kiinnostaisi sun pieni räkänokkas. miksi ihmeessä kukaan rajoittaisi elämäänsä siksi, että sä olet päättänyt lisääntyä? muuta korpeen valittamaan.

Vierailija
14/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiat on joillekkin tärkeämpia kun toiset. Et sä voi oikeesti kuvitella että sun lapses ois jollekkin random tyypille yhtä tärkee kun sulle. Ei todellakaan. Monet muut asiat on tärkeempiä.Jotkut ei välitä lapsista yhtään, ja ehkä just vähiten sun lapsesta.

Ja en tiedä miks provouduin tästä.

Vierailija
15/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytät lasta kostoväliinenä (=aiot tahallasi huudattaa lastasi) TOIVOTTAVASTI LAPSESI KUOLISI, ettei tarvisi tuollaisen hullun lehmän kanssa asua!!!

Mieti nyt aiot tahallasi huudattaa lastasi kun naapurisi vetää 2 tupakkia omalla parvekkeellaan kerran viikossa.

IHAN OIKEESTI lapset pois sulta ja hoitoon!

Vierailija
16/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen voi ajatella et oma kullannuppu on kaikille maailman ihmisille yhtä tärkee kun itelleen...ei mua ainakaan naapurin kersat kiinnosta ja käyn kyllä ihan omalla pihalla tupakalla vaikka naapurin pihalla leikkis lapsia... Kohta varamaan valitat ku edessä ajava auto saastuttaa sun auton eessä kun oma kullannuppu on takapenkillä...voooe eiii....

Vierailija
17/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ehkä hyvä että liikkuisitte parveketta kauempana välillä :-)

Tottakai oma lapsi on tärkeä ja ei halua tupakan savuun laittaa, mutta myös muilla oikeus tupakoida. Hänhän ei ole polttamassa juuri silloin kun lapsi on parvekkeella.

Tuo pms-oireinen kiukkuaminen ja kilareiden ottaminen lapsen huudattamisineen ja tappamisineen on joko provoilua tai olet melko nuori tai sitten olet hiukan liian riehuvaista sorttia.

Riemumisesta kärsit ehkä eniten sinä itse.

Vierailija
18/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ap on yks helvetin hysteerinen ämmä, jollaista en totisesti toivoisi omaan naapuriini.

Vierailija
19/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen veronmaksajien elättämä YH: hän on maailman napa.

Vierailija
20/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty provo -ihmeen harva on sen tajunnut.