Papakoe luokka 2?
Kommentit (7)
1,5 v päästä oli taas ykkönen. MItään lääkkeitä en syönyt.
Minulla on ollut kaksi kertaa luokka 2. Pitää hoitaa lääkkeillä. Soita lääkärille, joka testin teki. Tai jos oli joukkoseulonta, niin siinä paperissa on numero, johon soitat. Saat reseptin ja lääkkeet ja puolen vuoden päästä uusi testi.
Minulla oli 2, jotain epänormaaleja soluja. Kontrollissa vuoden päästä normaali 1. Ei tulehduksia eikä lääkekuureja tms.
siis aina, eli riippuu miksi se oli luokka kaksi.
Kondyloomaan ei ole lääkettä, voidaan kyllä penslata tai muutoksia esim jäädyttää jos on näkyviä, mutta 2 luokalla ei vielä tee mitään koska elimistö hyvin usein korjaa tilanteen itse.
Muutoksiin voi olla myös muita syitä kuin Kondylooma, eli esim minulla oli luokka 3 mutta ei papilooma virusta eli ei Kondyloomaa.
Muutoksiin ei selvinnyt syytä, en saanut lääkeitä vaan uuden ajan 3 kuukauden päähän, muutokset oli enää luokka 2 ja siitä taas 3kk jälkeen normaali.
Kävin vielä kaksi kertaa 6 kk välein tarkistuksessa, tulokset oli normaaleja joten sen jälkeen normi 1krt/vuosi rytmi.
Aikaa noista muutoksista on nyt joku 10-12 vuotta ja sen jälkeen on aina ollut papa puhdas.
söin lääkekuurin ja sit palasi normaaliksi.
noi luokat mene numeroon 5 asti.Eli vitonen on huonompi juttu,noi alkupään numerot ihan normaalia.
Minulla on ollut kaksi kertaa luokka 2. Pitää hoitaa lääkkeillä. Soita lääkärille, joka testin teki. Tai jos oli joukkoseulonta, niin siinä paperissa on numero, johon soitat. Saat reseptin ja lääkkeet ja puolen vuoden päästä uusi testi.