Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko avioliitossani vikaa?

Vierailija
16.10.2009 |

Olen ruvennut pohtimaan onko meillä kaikki ihan ok.

Nukumme eri huoneissa, ihan siitä syystä etten saa nukuttua kun mieheni kuorsaa. Mies menee aina ensin nukkumaan lasten kanssa, en edes huomaa. Ei sano hyvää yötä, saatikka anna yö pusua. Emme ole suukotelleet varmaan 6kk tai pitempään en edes muista koska viimeksi. Lähtöpusun olen antanut kun on ulkomaille lähtenyt, siis yksi pusu huulille. Intohimoista suutelua emme harrasta laisinkaan :( Seksiä kyllä harrastamme 1 tai 2 krt viikossa, se on mielestäni riittävää, mutta muu läheisyys puuttuu. Monesti vain 5min pika pano, toki tyydyttää minut ensin sormin :) Keskustelemme muista ihmisistä sekä lapsista, mutta emme juuri muusta. Olemme molemmat töistä kotona. Mies palaamassa koulunpenkille vuoden vaihteen jälkeen. Ikää kuitenkin jo 34v, yhdessä olemme olleet 11v ja 3 lasta. Yhteistä aikaa iltaisin on kuitenkin monta tuntia, mutta aina jompi kumpi on koneella ja toinen katsoo tv:tä. Mietin kuvittelenko että meillä on ongelma vai onko meillä ongelma?? Itse kaipaisin läheisyyttä ja keskusteluja enmmän. Mieheni on hiljaisempaa sorttia mutta... mikä neuvoksi siskot!?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä kysyisit av-mammojen neuvoja?

puolet sanovat sulle, että sun on erottava ja toinen

puolisko tulee syyttämään sut siitä, ettet tee riittävästi töitä sun suhteen eteen

Vierailija
2/4 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää konevapaita iltoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuseksi auttaa!!!

Vierailija
4/4 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaipaat läheisyyttä, niin alapa pussailemaan myös töihin lähtiessä ja tullessa. :)

Se kun on pieniä lapsia ei ole parisuhteelle parasta aikaa. Silloin ei kannata erota tai tehdä mitään hätiköityjä johtopäätöksiä. Molemmat on lähes jatkuvasti väsyneitä tai stressaantuneita.

Tuollaistahan se on. Minusta vaikuttaa hyvältä, että ette taida paljon riidellä tai esim. väärinkäyttää alkoholia. Ei siis mitään pahoja ongelmia. Ei kannata lukea liikaa naistenlehtiä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi