Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin raskaana olevat saavat H1N1-rokoitteen?

Vierailija
16.10.2009 |

Onko uusinta tietoa? Arviota? Olisi kohta reissuun lähtö, mitähän sitten jos ei pääse sinä tiettynä päivänä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä tullut kutsua meille terveydenhuollossa työskentelevillekään. Raskaanaolevien on itse soitettava ja pyydettävä rokotusaika.

Vierailija
2/6 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisissa oli juuri tänään että rokotetta on saapunut Keski-Suomeen ja seuraavaksi sitä taidettiin odottaa Pohjois-Suomeen. Eli rokotetta tulee eri tahtiin eri puolille Suomea ja varmasti myös nuo käytännöt vaihtelevat kaupungeittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja pitääkö sit ottaa myös normiinfluessarokotus? Sen oon kerran ottanut ja olin kipeämpi kuin koskaan ennen. Niin ja miten ne riskit olikaan sen rokotuksen osalta? Mä kävin just neuvolassa, enkä siellä muistanut kysyä, eikä hoitajakaan puhunut tosta mitään.

Vierailija
4/6 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo pelkästään kova kuume raskausaikana on sikiölle riski. Ja raskaanaolevien kuolleisuus sikainfluenssaan on ollut reilusti suurempaa kuin muiden perusterveiden naisten.

Vierailija
5/6 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(siis kun rokotteet saapuu) rokotetaan terveydenhuollon henkilöstö (ne jotka työskentelevät sairaaloissa ja terveyskeskuksissa), sen jälkeen riskiryhmät (alle 65 v ja raskaana olevat) sitten alle 3 vuotiaat, sitten 3-24 v, jne jne.Muistaakseni viimeisenä on yli 65 v jotka eivät kuulu riskiryhmään.

Vierailija
6/6 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokottaminen voidaan aloittaa jo ehkä ensiviikolla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi