Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te joita on koulukiusattu?

Vierailija
16.10.2009 |

Miten teillä menee parisuhteessa? Oletteko löytäneet oikean ihmisen? Oletteko ottaneet ns. laastarisuhteen ensin ja myöhemmin löytäneet oikean. Itse mietin tätä koska olen nyt läpikäynyt kiusaamista 30kriisissä ja huomannut että olen väärin perustein ollut miehen kanssa yhdessä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies on oikea. Minä en mielestäni ottanut laastarisuhdetta, vaan ihan järki- ja tunneperustein miehen, jonka valitsin. Ja vaihtoehtojakin siis oli ja on ollut ja olisi vieläkin, mutta minä en niitä edes harkitse, koska olen päätökseni aikanaan tehnyt.

TÄmä ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö meidänkin suhteessa välillä olisi hankalampia hetkiä tai että mies olisi joka tavalla ihana. Ihan tämä mies on tavallinen ihminen vikoineen ja hyveineen, niin kuin myös suhteemme on tavallisten ihmisten suhde. Tavallinen ihminen minäkin olen, eikä minun tarvitse etsiä mitään täydellisyyttä sen enempää itseni kuin kumppanini osalta. Kelpaamme tämmöisinäkin. Molemmat.

Oli mulla aikanaan muutama sellainen pikainen yhden yön juttu, jotka ehkä ajoi silloin sen laastaritarkoituksen. Testasin, kelpaanko, mutta en ikinä uskotellut itselleni, että olisin halunnut olla niiden miesten kanssa pitempään. Kun sitten törmäsin siihen, jonka kanssa sekin ajatus tuntui mahdolliselta, toimin muutenkin toisin, enkä mennyt heti sänkyyn jms.

Vierailija
2/8 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin laastarisuhteen ja menin sänkyyn heti ja nyt 10v ollaan oltu yhdessä ja vaikeaa on ollut, nyt vihdoin oli pakko käsitellä kiusaaminen ja sen tuoma ihmisenä kasvu ja huomasin ettei tämä mies ole se kenen kanssa haluan olla... =(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kasva siitä kiusaamisesta yli ja lakkaa olemasta uhri?

MIehen paikka ei ole olla psykiatrina, vaan ihan kumppani.

Vierailija
4/8 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tuttua tuossa laastari-suhteessa oli nuorempana.Nykyään olen jo ollut jonkin aikaa onnellisesti naimissa ja on perhe,mutta nuorena tuli testattua omaa viehätysvoimaa.Sitähän minulla olikin,tajusin sen sitten vaikka kiusaajat antoivat muuta ymmärtää..

Kiusaamisesta voi päästä yli kun vaan käsittelee asiaa. Koulukiusatuksi joutumisen ei tarvitse tuhota elämää!

Vierailija
5/8 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pelkästään koulukiusaamisen, vaan myös kotoa kasvatetun "en ole mitään"-minäkuvan (joka siis aiheutti varmaan sen koulukiusaamisenkin) syy, etten koskaan ole kokenut rakkaussuhdetta.

Olen keski-ikäinen jo, enkä enää rakastu itsekään, kun en sydänsuruja enää viitsi kärsiä. Toisinaan ihastun, mutten koskaan tuo sitä julki.

Vierailija
6/8 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kiusattiin moninkertaisesti enemmän. Niinpä ne vauriot, jotka ovat estäneet minua tekemästä oikeita valintoja, ovat syntyneet pääosin kotona. Rakastuin vammojeni takia valtavan syvästi, olin kuin vauva joka on löytänyt äidin sylin. Valinta oli sikäli oikea, että laastari myös osittain paransi. Minulla on ollut suuri etuoikeus löytää miehiä, jotka ovat rakastaneet minua ehdoitta. Aina jonkin aikaa. Uskon, että tämä kolmas pitkä parisutheeni on "lopullinen".

Vierailija
7/8 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen jo, enkä enää rakastu itsekään, kun en sydänsuruja enää viitsi kärsiä. Toisinaan ihastun, mutten koskaan tuo sitä julki.

[/quote]

Miksi et?

Koulukiusattu kait minäkin olen, mutta se on tehnyt minut vahvaksi. Olen naimisissa miehen kanssa johon rakastuin ja meillä kaksi lasta. Kouluvuosistani jo aikaa ja tyhmiä olivat kiusaajat ovat aikuistuneet nekin kun myöhemmin on nähnyt. Kaunan kantaja tekee hallaa vain itselleen.

Vierailija
8/8 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on muuten vaikeuksia solmia pysyviä ystävyyssuhteita.