Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko pyytäisitte hintaa pellillisestä mokkapaloja?

Vierailija
16.10.2009 |

Työkaverille olen tekemässä. Paljonko pyyätäisitte?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrästä, paksuudesta, koristelusta.. Kympin?

Vierailija
2/13 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo 8 € olisi hyvä. Kellään kokemusta mm. pitopalvelun kautta, paljonko maksaisi?

- ap -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos esim.synttäreille niin tekin ilmaiseksi hyvää hyvyyttäni.Jos johonkin myyntiin niin sit jonkun 8e voisin pyytää...

Vierailija
4/13 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut joskus leipomosti sellainen mokkapalatyyppinen kakku (suuri ja pyöreä kylläkin) ja se taisi maksaa jotain 30 euron pintaan, mitä minä pidin kalliina, kun ko. paikassa myös kakut maksaa saman verran ja ne on sentään paljon enemmän käsityötä.

Niin, mutta oleellista lienee, että mihin olet sitä hinnoittelemassa. Oletko jotain bisnestä järjestämässä? Viemässä koulun myyjäisiin? Leivot kaverin vauvan ristiäisiin? Riippuu varmaan siitäkin, että miten hinnoitella.

Itse ehkä hinnoittelisin niin, että raaka-aineet + saman verran vaivanpalkkaa.

Vierailija
5/13 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo 8 € olisi hyvä. Kellään kokemusta mm. pitopalvelun kautta, paljonko maksaisi? - ap -

napata verot pois ja työntekijämaksut ja eläkkeet sun muut. Hieno homma verrata vaan hintoja. Mitähän maksais postimyynnistä tilattaessa?

Vierailija
6/13 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis on tarkoitus, et maksetaan myös tekopalkkaa? Lasket paljonko tarvikkeisiin menee rahaa ja kerrot hinnan kahdella. Sultahan menee myös sähköä, leivinpaperi, vettä, pesuainetta ja aikaa. Mun mielestä 8 euroa aika vähän..

Vierailija
7/13 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä ja läheiselle tekisin ilmaiseksi. Musta toi 8 e kuulostaa aika hyvälätä. - ap -

Vierailija
8/13 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

8e on varmaan ihan jees, jos et nyt joudu sillä hinnalla sitten tekemään jokaiselle muulle työkaverille joka viikonvaihteeksi ;-)

Vierailija
9/13 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahdollista niin en pyytäisi maksua.

Vierailija
10/13 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oma vapaa-aikani on minulle kultaakin kalliimpaa. Halusin kuitenkin auttaa työkaveriani, joka ei itse osaa tehdä mitään, ja minulta leipominen sujuu. Sen takia en halua ilmaiseksi tehdä, koska kyseessä ei mitenkään läheinen ihminen. - ap -

Vierailija
11/13 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hinta on siinä! Ei kai sitä sen enempää tarvitse sitten miettiä! Vaarana on just toi, et sit alkaa muutkin pyytää leipomaan ja ilmaiseksi se ei kyllä pidemmän päälle ole kannattavaa.

Vierailija
12/13 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit mietit päälle vielä tekopalkkaa, huomioi tosiaan, et kuluu leivinpaperia, sähköä ym. Itse kyllä pyytäisin tarvikkeiden hinnan kerrottuna kahdella, mut jos et sitä kehtaa pyytää, ni vähän vähemmän sitten? Kannattaa ens kerralla sopia hinnasta etukäteen ja sanot vaikka juuri, et laskutat tarvikkeiden hinnan ja tekopalkkaa vielä päälle. En mäkään alkaisi ilmaiseksi vieraalle tekemään. Kyllä tarvikkeisiin uppoaa jo rahaa!

Vierailija
13/13 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

8e mokkapaloista on iham maksimi. En ikinä kehtaisi enempää pyytää enkä enempää maksaisi.