Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tukia voi saada opintotuen lisäksi?

Vierailija
15.10.2009 |

Äitiysloma loppuu ja jään opiskelijaksi - mitä tukia voi saada opintotuen lisäksi, jos lapsi menee kunnalliseen päivähoitoon? Vai miten muuten olette järjestänet lapsenhoidon opintojen ajaksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu tuloistasi. oletko yh?

Vierailija
2/7 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö te osaa elää ilman valtion avustusta ???

Eikös se valtio tue ihan tarpeeksi jos saat opintotuen ja lapsesi pääsee puolilmaiseen päivähoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä se on kerätä talteen se mikä kuuluu.

Vierailija
4/7 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan yksityisenhoidontukea (?), kun lapsi meni yksityiseen päiväkotiin, muuten saan vain sen opintotuen. Juu ja paikallisbussissa saa matkustaa opiskelijahintaan KUNHAN saa sitä kelan opintotukea. Muuten ei saa, koska olen yli-ukäinen opiskelija, yli 32 v.

Siis ihan syvältä, että pitää saada opintotukea jotta saa bussikortin opiskelijalle, päätoiminen opiskelu ei riitä.

Vierailija
5/7 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan hommaat tenavallesi jonkun vamman että saatte sairaanlapsenhoitotukea. Itse kompuroit portaissa ja saat sairaspäivärahaa ja käyt valittamassa sossussa että lapsesi isä käyttää lastasi hyväksi, luulis rahaa tippuva hyvin eikä loppuelämän aikana tarvii persettä nostaa sohvalta.

Vierailija
6/7 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan hommaat tenavallesi jonkun vamman että saatte sairaanlapsenhoitotukea. Itse kompuroit portaissa ja saat sairaspäivärahaa ja käyt valittamassa sossussa että lapsesi isä käyttää lastasi hyväksi, luulis rahaa tippuva hyvin eikä loppuelämän aikana tarvii persettä nostaa sohvalta.

hyi sua, ap:han halusi nimenomaan opiskella ja sen jälkeen yleensä mennään töihin ja maksetaan veroja jotta saadaan lisää tukia ihmisille. =)

Vierailija
7/7 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi sua, ap:han halusi nimenomaan opiskella ja sen jälkeen yleensä mennään töihin ja maksetaan veroja jotta saadaan lisää tukia ihmisille. =)

mitä ei kylläkään uskoisi näistä tukien ruikuttajien määrästä. Joka päivä näkee viestejä joissa kysytään mitä kaikkea tukea on mahdollista saada ja millä konstilla.