Ah! Sain juuri tilaamani Emu-kengät postissa!
Nää on niin ihanat, en halua koskaan käyttää mitään muita! Olen tähän asti ajatellut, että Uggit on vaan muotijuttu, mutta oikeesti nää kengät on niin mukavat, pehmeät ja lämpimät, että ihan kehrään.
Eipä tässä sitten muuta.
Kommentit (14)
Voisiko joku expertti kertoa, miten hoidatte Emuja/Uggeja? Eli joku ihan tavallinen mokkahoitosuihke? Entä puhdistus?
Kiittäen,
se eilinen surffaaja :)
Tilasin ne viime talvena Australiasta. Arvoin juuri noiden Emujen ja näiden Uggien välillä ja valitsin nämä mutta varmaan Emut on yhtä ihanat.
http://www.uggstopsale.com.au/ugg.aspx
Eivät ole aidot UGG-kengät, mutta ovat aitoa lampaan nahkaa. Aivan mahtavat :)
Mä olen kanssa niitä kuolannut, mutta en ole saanut vielä hankituksi, näyttävät kyllä ihanilta vilukissan kengiltä... Onko niissä muuten millainen mitoitus, voiko ostaa ihan sitä "omaa kokoa" vai ovatko reiluja?
Mun mielestä näissä on aika reilu mitotus, olen yleensä 37-38 ja otin nää kokoa 38, mutta nyt tuntuu että 37 olis riittänyt. Lähinnä näissä mun mielestä on aika leveä lesti, mulla vähän nousee kantapää kävellessä, mutta se ei menoa haittaa! Ja saahan näihin sitten vaikka villasukat, kun himopakkaset tulee!
Mä tilasin tuolta http://www.natureshop.co.nz/ . Tilaus tuli nopeesti, mutta eihän toi kovin ekologista ole...
Postimies soitti juuri ovikelloa, ja toi tilaamani Diorin lenkkarit
(no juu, ei ihan talvikenkät...)
Mutta raskaana ollessa ei voi olla aina 3 tuuman koroilla!
Ihanat jalassa, vaikka pelkäsin lestin olevan kapea.
Eli happy, happy, joy, joy täälläkin....:)
Aika halpoja näytti olevan; katselin korkeita uggseja kenkäkaupassa tässä päivänä eräänä ja hintaa niillä saappailla oli 200€, tuolla puolet siitä.
Pitääkin käydä sovittelemassa jossain, jos vaikka tilais sitten itselleen aikasen joululahjan :)
Minäkin haluan! Siis menikö tämä tullin kautta kun tilasit sieltä? Mikähän on se euroraja kun tilaa Australiasta? Ihanan näköisiä..
Nostan tän viestin, kun kiinnoistaisi tilata juuri tuolta. Jos AP vastaisi, menikö saappaista tullia 8% (jota ei laskutettu, mutta huomioitiin alvin laskussa) ja alvia 22% eli noin 20€ päälle lisää?