Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus istunut vahingossa jonkun päälle?

Vierailija
15.10.2009 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 16 vee ja ekaa kertaa Tukholman metrossa. Nousin seisomaan, kun tulimme oikealle asemalle. Juna jarrutti ja tipahdin istumaan erään miesmatkustajan päälle.

Punaisena sopersin förlåt mig ja nousin seisomaan. Juna jarrutti uudestaan ja tipahdin taas miehen syliin. Ei muuta kuin förlåt igen ja äkkiä ulos vaunusta kikattamaan : D

Vierailija
2/8 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 16 vee ja ekaa kertaa Tukholman metrossa. Nousin seisomaan, kun tulimme oikealle asemalle. Juna jarrutti ja tipahdin istumaan erään miesmatkustajan päälle. Punaisena sopersin förlåt mig ja nousin seisomaan. Juna jarrutti uudestaan ja tipahdin taas miehen syliin. Ei muuta kuin förlåt igen ja äkkiä ulos vaunusta kikattamaan : D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoin tuolloin about 40 kg.

Luulenpa että muita matkustajia huvitti. Mutta huomatkaa, että pyysin anteeksi ja anteeksi vielä uudestaankin.

: D

Vierailija
4/8 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vahvat silmälasit, joita on pakko pitää uidessakin päässä. Saunaan mennessä ne iskivät heti huuruun, enkä nähnyt läpi mitään. Otin ne käteen, että näkisin edes valot ja varjot, ja astuin ensimmäiselle askelmalle. Alimmalla askelmalla istuikin lauteittenvärinen vauva, jota en tosiaan huonolla näölläni erottanut pohjaväristä. Vauvan äiti istui ylälauteella.

Melken littasin vauvan lauteeseen, ehdin juuri heilauttaa jalkaa sivumpaan, kun tunsin jotain outoa jalkapohjassani...

Vierailija
5/8 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuloksena meidän esikoinen =D

Vierailija
6/8 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasi alkaa ihan liikaa naurattaa, kun kylpylässä (mestaa en muista) koko höyrysaunan toinen puoli oli muuten tyhjä, paitsi minä siis siellä istuin. näin hyvin toiselle ovelle asti siis, että tyhjää täynnä se rivistö, vastapuolelle en nähnyt. näin kuinka miesten puolelta ovi käy, ja vanhempi mies astuu saunaan. kiertää ensin toisen puolen, kiertää sitten sen "mun" puolen, ja mikään muu paikka ei sitten kelvannut kun mun syliin alkoi asettelemaan peflettiään. huikkasin että sori, tää paikka on varattu, nii äijä jäi sitten ihan kylkeen kiinni, eikä siirtynyt edes siinä vaiheessa kun silmät alkoi höyryyn ja hämäryyteen tottua, ja näki itsekin sen tyhjyyden. *huokaus*

Vierailija
7/8 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän nousi eräässä ravintolakonsertissa tuoliltaan ehkä pariksi sekunniksi ojentan jotakin jollekin, minä juuri samaan aikaan satuin kävelemään ohitse sivuilleni vilkuilematta ja totesin, että olinpas onnekas, vapaa tuoli. Siihen sitten perseeni ja n. sekunnin kuluttua minulla oli Jaakko Laakso sylissäni. Kyse oli täydellisestä ajoituksesta. Hän pyyteli kovasti anteeksi, vaikka minunhan se vika oli.

Vierailija
8/8 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän nousi eräässä ravintolakonsertissa tuoliltaan ehkä pariksi sekunniksi ojentan jotakin jollekin, minä juuri samaan aikaan satuin kävelemään ohitse sivuilleni vilkuilematta ja totesin, että olinpas onnekas, vapaa tuoli. Siihen sitten perseeni ja n. sekunnin kuluttua minulla oli Jaakko Laakso sylissäni. Kyse oli täydellisestä ajoituksesta. Hän pyyteli kovasti anteeksi, vaikka minunhan se vika oli.