G: Mitka on 7-8 v tyttojen suosikkilelut?
Kommentit (15)
Tarrat, eläimet ja model-kirja, missä saa meikata ja stailata:)
Joskus Petseilläkin, mutta tuntuu etteivät ne juuri nyt ole niin in.
Tiedän, että Bratzeista tykkää, mutta ne on aika kalliita... viime jouluksi ostin Littlest Pet Shop -juttuja, oli tykännyt. Mitähän nyt voisi ostaa? Barbie-juttuja olen katsonut, mutta onko Barbie aivan totaalisen out nykyisin?
Ollaanko miehen kanssa ihan kalkkiksia, jos ostetaan tytölle joululahjaksi esim Barbien vaatteita ja kenkiä ja laukkuja, niitä paketteja, missä on paljon samassa?
Bratzeilla ei oikein olen niitä kamoja, on vaan niitä Bratzeja tai sitten jotain hirmu isoja juttuja.
Elikkä tykkääkö 8v tytöt Barbeista, osaako kukaan sanoa...
Jotain bratz-tyylisiä barbinukkeja? Vai hevosia ?!
Nimim "Ihan Pihalla, pian 8-vuotiaalle lahjan ostava"
Tiedän, että Bratzeista tykkää, mutta ne on aika kalliita...
Barbie-juttuja olen katsonut, mutta onko Barbie aivan totaalisen out nykyisin?
Luulen että meilläkin tyttö voisi jostain tosi hienosta Barbiesta innostuakin, tai niiden huonekaluista esim; mutta tavalliset Barbiet tuntuvat tosiaan olevan jo menneen talven lumia.
Toy'R'Us:issa esim. (ehkä muuallakin) on usein tosi halpoja Bratzeja (tiedän, ollaan ihan p.a.:-))
t.4
Luulen, että on parasta kysyä vanhemmilta suoraan. Meidän tyttö on saanut kaikki barbinsa (ehkä 4) lahjaksi joltain vieraammalta eikä tokikaan ole lahjoja mollannut. Mutta laatikon pohjalle ovat jääneet. Ei niillä leikitä ikinä.
Winxit ovat niitä jotain pieniä noitia, näyttävät trendikkäiltä teinitytöiltä. Tulee telkkarista. Paljon oheistavaraa.
Mun tyttö (8v) ei ole koskaan tykännyt bratzeista, vaikka pari on saanut lahjaksi. Mun vanhoilla barbeilla saattaa joskus tosi harvoin leikkiä, mutta on sanonut, ettei halua omaa uutta.
Winxeistä tykkää myös, mutta alkaa olla pikkuhiljaa ohi sekin villitys. Winxit on siis keijuja, joilla on taikavoimia tms. tulee viikonloppuaamuina kolmoselta.
Kaikki erilaiset hevoslelut on myös kivoja, ei tarvitse ollam itään merkkikamaa välttämättä.
Nyt on uusin villitys mun tytön luokassa: TOP MODELS -vihko. BR:stä saa ainakin. Se on vihko, jossa on tyttöjen (ja muutama poikakin) ääriviivoja, ja sitten saa itse suunnitella ja piirtää vaatteet, korut, meikit ym. Tyttöjen mittasuhteet on vaan ärsyttävän epäluonnollisia siinä vihossa, tooosi pitkät jalat, kapea vyötärö, iso pää ja suuret silmät.
Littlest petshopit on suosikkileluja.
Leikkii myös Barbeilla, Bratzeilla, pehmoleluilla, Geomageilla, pelailee lautapelejä ja askartelee paljon.
Menet tiimariin ja kasaat lahjakassiin kimalteita, kimallekyniä, kartonkia, huopaa, liimaa jne ;)
Little Pet shopit. Myös barbeilla leikkii paljon.
Meillä Littlest Petshopit (kaikissa muodoissa, myös se tamagotchi-versio mikälienee peli), pehmoeläimet edelleen rakkaita ja Belville-legot. Hello Kitty hahmoista muuten tykätty.