Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huokaus...

Vierailija
14.10.2009 |

TAAS työmatkalla... Koti-ikävä vaivaa jo päivän poissa olon jälkeen. Lapset sinäänsä jaksaneet ihan hyvin isänsä kanssa kotona mutta äiti ei tahdo jaksaa töihin keskittyä ikävän ja huonon omatunnon takia kun taas on poissa. Työreissuja tulee muutama per kuukausi ja se on aika paljon mielestäni. Onko paikalla muita työnsä vuoksi reissaavia äitejä? Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia.

täällä siis reissuihin kyllästynyt mamma.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin reissasin pari vuotta sitten. Joskus viikonkin reissuja. Olin aivan sairas ikävästä.

Puolen vuoden verran olin ihan rajoilla jaksanko. Mieheni sanoi että kannattaako tuollaista jatkaa kun olet noin rikki. Tietysti se heijastui koko perheeseen. Tajusin sen vasta jälkeen päin.

Lopetin ne hommat. Vaihdoin tavalliseen kahdeksasta neljään duuniin jossa matkoja tulee ehkä yksi vuodessa koulutuksen merkeissä. Palkka pieneni, mutta elämän laatu parani.

Se ratkaisu oli minulle paras. Mieti mitä itse haluat elämältä. Mulla jarrutti lopettamista kauan se että olenko sitten luuseri-luovuttaja. Senkin ajatteleminen oli ihan turhaa, jälkeenpäin ajateltuna minun olisi pitänyt lopettaa paljon aikaisemmin.

Koita jaksaa siellä. Kun saat taas homman tehtyä on ihana palata kotiin. Hemmottele itseäsi siellä missä ikinä oletkin. Jälkeenpäin tajusin että ne lisätienestit mitä sain matkoilta menivät siihen kun ostin itselleni ja perheelle jotain kivaa, eli rahallisesti ne reissut olivat turhia. :)

Vierailija
2/2 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea etten ole ainoa äiti joka on/on ollut maailmalla. Työpaikan vaihtoa olen itsekkin ajatellut, työ on sinänsä kivaa mutta jatkuva poissa olo rassaa.

Minulla on myös matkalaukku pullollaan kotiin viemisiä=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi