Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa ajatus siitä, kun tämä tatuointisukupolvi

Vierailija
14.10.2009 |

tulee vanhaksi :) Siinä sitten vanhainkodin hoitajat venyttelevät ihoa ja yrittävät arvailla: "Mitähän tämä söherö on alunperin esittänyt?"

Vanhuksen veltostuneella iholla nuoruudessa otettu ruusutatuointi näyttää todennäköisesti räjähtäneeltä pillulta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä vanhuuteen asti tarvitse odottaa että joutuu tatuointejaan häpeämään: Olen itse tavannut naisen, joka oli lihonut räjähdysmäisesti muutamassa vuodessa. Vatsassa ollut teininä hankittu tatuointi ("No enhän mä tietenkään nyt ikinä aio lihoo!!!111") oli sitten raskausarpien venyttämänä pelkää uskomattoman rumaa sotkua ja näytti lähinnä palovammalta.

Vierailija
2/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 35+ ja ikäisilläni (koulutetuilla ihmisillä ainakaan) ei tatuointeja juuri ole. Nuoremmilla sitten senkin edestä. Meillä oli neuvolalääkärinäkin tuossa taannoin n. 10 v itsenäni nuorempi nainen, jolla alaselässä matalien farkkujen ja lyhyen paidan välistä vilkkui suuri tribaalitatuointi. Ensimmäiseksi tuli mieleen, että tuohon selkään ei sitten epiduraalia pistetä.

En koe itseäni vielä niiin vanhaksi, mutta taitaa keski-ikä vaania, kun en kertakaikkiaan ymmärrä tätä tatuointibuumia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne niin uusi juttu ole. Vaari oli nuorena purjelaivan miehistössä ja hänellä on useampi kuva, eikä ne nyt vanhanakaan ole mitenkään epäselviä, haalistuneita kyllä. En tiedä miten nämä nykypäivän tatuointivärit sitten kestävät.

Vierailija
4/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä toisten tatuoinneista tiedät?

terv. "35-v., lääkäri, 2 tatuointia"

Itse olen 35+ ja ikäisilläni (koulutetuilla ihmisillä ainakaan) ei tatuointeja juuri ole.

Vierailija
5/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 35+ ja ikäisilläni (koulutetuilla ihmisillä ainakaan) ei tatuointeja juuri ole.

En koe itseäni vielä niiin vanhaksi, mutta taitaa keski-ikä vaania, kun en kertakaikkiaan ymmärrä tätä tatuointibuumia.

Ajattele, niillä koulutetuillakin keski-ikäisillä voi olla tatuointeja paikoissa joihin et ole päässyt kurkistamaan. Siis apua.

Vierailija
6/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee vanhaksi :) Siinä sitten vanhainkodin hoitajat venyttelevät ihoa ja yrittävät arvailla: "Mitähän tämä söherö on alunperin esittänyt?"

Vanhuksen veltostuneella iholla nuoruudessa otettu ruusutatuointi näyttää todennäköisesti räjähtäneeltä pillulta.

Vierailija
7/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli nyt kun aiheesta puhutaan , niin mieleen. Sääressä oli pitkälle reiteen ja toinen olkapää ja käsivarsi myös ihan piirrelty pahaksi.

Tuommoset ei näytä kyllä hyvälle avonaisissa juhlavaatteissa.

Vierailija
8/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Ensimmäiseksi tuli mieleen, että tuohon selkään ei sitten epiduraalia pistetä.

Vierailija
9/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutteli tatuoinneista.

Oli laitattanut vatsaan ison tatuoinnin, kaverinsa sitten kommentoi että entä sitten kun raskaus venyttää vatsanahkaa? Johon tatuoinnin ottanut sanoi, etteihän se vatsanahka silleen oikeasti veny!

Huh onneksi en itse ole vatsaan (enkä mihinkään muuallekkaan) tatuointia ottanut, sen verran venynyt toi vatsanahka raskauksien jäljiltä on.

Vierailija
10/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenwanhaan tatuointeja oli vain merimiehillä, vangeilla tai prostituoiduilla. Nykyään aivan tavallisilla ihmisillä. Joten sitten kun "tatuointisukupolvi" on vanhuusiässä, niin tottakai ne näkyy veltostuneella iholla, eikä kukaan pidä sitä kovin ihmeellisenä.

Vierailija
11/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä vanhainkodin hoitajien pitäisi arvailla mitä kenenkin tatuointi esittää? Ei ole mitenkään harvinaista, että nykyajan vanhuksillakin tatuointeja on. On ihan jokaisen oma asia haluaako tatuoinnin vai ei. Itse en ole ottanut, mutta jos vaikkapa lapseni joskus täysikäisenä haluaa tatuoinnin ottaa niin siinähän ottaa. Toivottavasti vaan on sen verran fiksu, että ottaa sen sellaiseen paikkaan mikä on tarpeenvaatiessa peitettävissä vaatteilla.

Vierailija
12/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on samaa mieltä, että tatskat on ihan järkyttäviä... Työpaikalla, jossa olen, en ole nähnyt kenelläkään tatuointeja. Ja ollaan oltu esim uimassa porukalla kylpylässä, joten eipä ole näkynyt.

Voi tuo koulutustaso olla yleistys, mutta itse olen töissä ns. "johtopaikalla" ja meitä on siellä n. 100 eri ikäistä. Tatskoja ei ole näkynyt. Sitten kun mennään suorittavaan portaaseen, niin on tatuointeja näkyvissä käsivarsissa jne. En ole aiemmin asiaa ajatellutkaan, mutta nyt ajattelin kun puheeksi tuli.

Ystäväpiirissäni on kahdella sisaruksella pieni tatuointi nilkassa.

Vierailija
13/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä ne näyttää kun muutenkin on jo ryppyinen.

Vierailija
14/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ap:n veltto iho sen kauniimmalta näytä ilman tatuointia.

Kaikki me vanhennutaan ja iho vanhenee, mitä se kenellekään kuuluu onko jonkun toisen ryppysessä ihossa tatuointi vai ei.

Mua niin huvittaa nää muiden tuijottajat ja arvostelija, miksi pitää kaikkea "päivitellä ja hämmäställä" ja tehdä ongelmaa asioista jotka ei teille millään lailla kuulu.

Niin ja voitte olla ihan varmoja että vaikkei teillä tauointeja ole, niin jotain muuta naurettavaa kuitenkin jonkun muun mielestä, esim. todella typerät hiukset tai vaatteet.

Jokainen tyylillään ja tärkeintä, että on itse onnellinen ja omasta mielestään kaunis.

Hankkikaa te valittajat elämä

Vierailija
15/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä ne näyttää kun muutenkin on jo ryppyinen.

että tuossapa se pirulainen vielä on, silloin nuorena ja nättinä sen otin ja tässä sitä molemmat ollaan ryppyisinä. Itse otin tatuoinnin jalkapöytään, ainakaan minulla se paikka ei ole pahemmin venynyt ;) Eihän sitä toki tiedä mikä norsutauti jalkaan tulee mutta tuskin se siellä aamutossun sisällä enää haittaa.

Vierailija
16/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on samaa mieltä, että tatskat on ihan järkyttäviä... Työpaikalla, jossa olen, en ole nähnyt kenelläkään tatuointeja. Ja ollaan oltu esim uimassa porukalla kylpylässä, joten eipä ole näkynyt. Voi tuo koulutustaso olla yleistys, mutta itse olen töissä ns. "johtopaikalla" ja meitä on siellä n. 100 eri ikäistä. Tatskoja ei ole näkynyt. Sitten kun mennään suorittavaan portaaseen, niin on tatuointeja näkyvissä käsivarsissa jne. En ole aiemmin asiaa ajatellutkaan, mutta nyt ajattelin kun puheeksi tuli. Ystäväpiirissäni on kahdella sisaruksella pieni tatuointi nilkassa.

Etelänmatkoilla näkee kyllä näitä blondattuja tribaalitatuoituja turisteja, ja harvemmin ne mitään korkeasti koulutettuja on...

Vierailija
17/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on samaa mieltä, että tatskat on ihan järkyttäviä... Työpaikalla, jossa olen, en ole nähnyt kenelläkään tatuointeja. Ja ollaan oltu esim uimassa porukalla kylpylässä, joten eipä ole näkynyt.

Voi tuo koulutustaso olla yleistys, mutta itse olen töissä ns. "johtopaikalla" ja meitä on siellä n. 100 eri ikäistä. Tatskoja ei ole näkynyt. Sitten kun mennään suorittavaan portaaseen, niin on tatuointeja näkyvissä käsivarsissa jne. En ole aiemmin asiaa ajatellutkaan, mutta nyt ajattelin kun puheeksi tuli.

Ystäväpiirissäni on kahdella sisaruksella pieni tatuointi nilkassa.

johtavassa asemassa ja koulutkin käyty ja tatuointeja 3, joista kaksi isoja.

Eivät näy vaatteet päällä, kylpylässä näkyvät.

Ystäväpiirissä tatuointeja on kaikissa asemissa olevilla ihmisillä.

Meillä vaan ei ole tapana niillä titteleillä kehuskella.

Eli ehkä se tietynlainen tittelin-kipeys ja tatuointien kauhistelu tosiaan liittyvät yhteen.

Kyllä tatuoinnit ovat yleistyneet ja ongelma tuntuu olevan vain niillä joilla pipo pikkasen liian kireällä ja kauhea tarve muite arvostella. Tietysti omien heikkouksien ja puutteiden näkemiseen ei silloin tarvitse käyttää aikaa, kun etsii muista ongelmia.

Vierailija
18/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rumia ja ei passaa kellekkää, eikä mihinkää.

t. yks mielipide

Vierailija
19/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koulutusta, eikä tatuointeja tai lävistyksiä. :)

Vierailija
20/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rumia ja ei passaa kellekkää, eikä mihinkää.

t. yks mielipide

että jokaisella voi olla mielipide. Sitten vaan elää ITSE sen oman mielipiteensä mukaisesti.

Todennäköisesti on moniakin joiden mielestä sinussa on jotain naurettavaa ja rumaa, kuten naurettava hiusmalli tai leveä perä ja poskipurjeet.

t. yks jolla erimielipide tatuoinneista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän