Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä tappeleville kotihengille?

Vierailija
14.10.2009 |

Meillä asui ennen ihan kiva kotihenki, joka yleensä jutteli mukavia, mitä nyt joskus käski laittaa likaisia kattiloita puhtaiden sekaan tai särkeä jonkun kahvikupin. Yleensä oli kuitenkin ihan harmiton ja aika usein uskoi jos en jaksanut ja käskin sen olla hiljaa.

Mutta nyt meille on muuttanut toinenkin kotihenki, joka jatkuvasti riitelee tämän vanhan kotihengen kanssa. Tuo uusi kotihenki käskee tehdä kaikkia paljon tuhmempia asioita, repiä lakanoita ja kaataa kiisseliä parketille. Jos vanha kotihenki käskee tehdä jotain pientä, niin tämä uusi puuttuu heti asiaan ja käskee tehdä jotain vielä pahempaa.

En kohta enää jaksa tätä. Mitä olette tehneet riiteleville kotihengille?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen veemäisen tyypin sinne sängyn alla makaavan mummon seuraksi. Eiköhän tokene!

Vierailija
2/14 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henget ei tee itse mitään, käskee vain minun tehdä, eikä ne usko jos sanon jotain. Minun on pakko totella.

Jos olisi vesivärit, niin ne varmaan käskisi maalata seinät tai jotain. Mutta vesiväri lähtee kai pesemällä pois?

Saunatonttua meillä ei ole eikä saunaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mummon omistaja ilmoittaisi missä mummo on, niin voisin yrittää houkutella ilkeän kotihengen mukaan, mutta luulen ettei se suostu lähtemään minnekään. Nämä ovat paljon ilkeämpiä kuin se mummo.

ap

Vierailija
4/14 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja soita kovaa suoraan koneelta, ei näy henkiä vähään aikaan , ja ovat aika hiljaa sen jälkeen.

Vierailija
5/14 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten you tubesta haetaan? En ole koskaan kokeillut ja pelkään, etten osaa.

Tietokoneen äänikin on kadonnut jonnekin enkä osaa korjata, kaikkien nettivideoiden äänetkin on hukassa.

ap

Vierailija
6/14 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuulet ääniä? Älä vaan tapa ketään vaikka "äänet käskee".

Onko ne muuten Napoleon ja Elvis?

Vierailija
7/14 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään vaan, että jos henkien tappelu vielä yltyy, niin tapahtuu jotain pahempaa. Lasten isä jo uhkaili että vie lapset jos ei touhu muutu.

Siksi kyselen teiltä vinkkejä miten henget saisi kiltimmiksi. Voisin myös luovuttaa tuon ilkeämmän pois jos se vain suostuisi jonnekin lähtemään. Osaisikohan joku käsitellä sitä paremmin kuin minä?

ap

Vierailija
8/14 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko niillä jotain oikeita nimiä, eivät ole käyttäneet mitään tiettyä nimeä tai pyytäneet kutsumaan jollain nimellä.

ap

Vierailija
9/14 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kotihenget tappelevat?

Onko joku viranomainen, joka voisi häätää kotihenget? Minne asiasta pitäisi ilmoittaa?

ap

Vierailija
10/14 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteystiedot löytyvät Suomenkatolisen kirkon sivuilta.

Vierailija
11/14 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katolisella kirkolla on agentteja Suomessa, joiden tarkoituksena on raportoida suomalaisten elämästä eteenpäin ja aiheuttaa pahoja tapahtumia heidän elämäänsä. Katolisissa kirkoissa on mm. asennettuna valvontakameroita, joiden kuva menee "ylemmille tahoille" tiedoksi ja kaikki kävijät rekisteröidään ja heidän tekemisiään seurataan.

Luulen että sinullakin saattaa olla jotain tekemistä heidän kanssaan ja yrität vain houkutella minua ansaan.

ap

Vierailija
12/14 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ota emännyyttä käsiisi, henget hyppivät pöydille.

Nyt panet henget riviin ja pidät niille kunnon puhuttelut. Ilmoitat, että jokaisesta riitelystä tulee 5 min jäähyä nurkassa. Kilteistä päivistä saa jonkun palkkion, vaikka vesivärittämistä kylpyhuoneessa.

Vierailija
13/14 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos ei riitely lopu, on jäähypenkin paikka. Jos se ei auta pyydä supernanny kylään.

Vierailija
14/14 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos teillä on sauna ja siellä saunatonttu, niin kannattaa katsoa ettei henget pääse kiusaamaan tonttua kun värittelevät kylppärissä (jos samassa tilassa).

Jos tonttu vetää herneet, niin ei lämpiä kiuas enää samalla lailla ja hyvässä lykyssä lahoaa lauteetkin.