Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä olet joutunut katkaisemaan ystävyyden johonkin

Vierailija
13.10.2009 |

henkilöön?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enää en pidä ystävänäni ihmistä, jolle kerroin aika henkilökohtaisia asioita, joita hän sitten on selittänyt aika monelle ihmiselle.

Useampi on tullut puhumaan, miten heitä kiinnostaa minun mielipiteeni näistä jutuista, ja miten itse ovat ajatelleet jostain samoin jne.

Ei siinä siis mitään, mutta pidän todella loukkaavana sitä, että ihmiselle ei voi puhua luottamuksellisesti.

Vierailija
22/29 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseen ystävään, joka aina tuli mielellään kylään, syömään ja juomaan koko päiväksi. Koskaan ei tuonut mitään tuliaista, koskaan ei kutsunut vastavierailulle. Ja jonka aviomies tienaa noin 130 000 euroa vuodessa liikennelentäjänä, eikä tämän mun ystävän siksi tarvinnut koskaan käydä itse töissä. Että rahasta ainakaan ei käytös ollut kiinni, vaan jostakin sairaasta pihiydestä. En jaksanut enää vastailla tekstareihin, että koskas taas sopis tulla poikkeen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otti avopuolisokseen sellaisen otuksen miehekseen että sen yli ystävyys ei veny.

Ystävän kanssa voisin edelleen tapailla jne. mutta kun ei saa/voi/halua mihinkään mennä ilman miestään niin ei onnistu sekään.

Vierailija
24/29 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä kohteli lastaan tosi huonosti, niin huonosti että olin aina monta päivää ahdistunut kun heillä kävin. Lapsettomana en tiennyt, mikä on tavallista lapsiperheeseen kuuluvaa hermojen menetystä ja mikä ei, ja ajattelinkin pitkään että tollanen käytös on normaalia kaikissa perheissä, mutta mä en herkkänä ihmisenä sitä kestä katsella. Nyt sit tiedän, ettei todellakaan ole normaalia, ja olen iloinen ettei mun tarvitse olla hänen kanssaan tekemisissä.

PS: kaverin lapsella on siis nykyään kaikki hyvin, jos joku huolestui.

Vierailija
25/29 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuimme eri paikkakunnilla ja näimme harvoin. Aina kun näimme alkoi sama valitus: "En kyllä ymmärrä miten sä sinne yliopistoon pääsit, se on varmaan jotenkin erityisen huono opinahjo. Mä olen hakenut kuusi kertaa ja ihmettelen kyllä kun eivät ole ymmärtäneet mua ottaa. Koulussakin olin parempi kuin sinä! Työelämässäkin mulle on sanottu, että se tutkinnon puuttuminen on kyllä este uralle ja se on musta kyllä todella väärin." En vaan jaksanut tätä oman urani dissaamista...

Loppuhuipennus oli kun poikaystäväni pääsi Sibelius Akatemiaan opiskelemaan musiikinopettajaksi: "No se onkin ollut aina kova soittelemaan kitaraa!" Jos ei pysty arvostamaan ystäviään enempää, ei ymmärrä toisten saavutusten arvoa ja väheksyy noin avoimesti, niin saa jäädä. Mulla on oikeitakin ystäviä!

Vierailija
26/29 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastenmieliseksi ihmiseksi, kun paremmin tutustuttiin.

Vierailija
27/29 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnehäiriöisiä. En vain kertakaikkiaan kestänyt enää. Ajattelin, että nyt on jonkun muun vuoro astua remmiin ja yrittää auttaa. Muuten olisin itsekin ollut hoidettavana...

Vierailija
28/29 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on ihana ihminen, mutta raastaa ja kuluttaa liikaa omia voimavarojani. Ikävä sanoa, mutta en vaan enää jaksanut kantaa hänen huoliaan ja murheitaan, jotka oli hyvin pitkälle itse aiheutettuja. Mm. rahapula oli jatkuva, lainat ja laskut maksamatta ja rahat kului täysin typeriin asioihin, kuten mönkijään, veneeseen, autoihin, yms.

Vuosikausia jaksoin kantaa häntä ja perhettään eteenpäin, selvitellä, sovitella ja neuvotella. Koin, että minun ystävällisyyttäni käytettiin hyväksi tarvittaessa ja ns. hyvinä aikoina olin täysin yhdentekevä.

Onneksi en syytänyt heille koskaan rahaa, köyhä kun olin itsekin. Muutin toiselle paikkakunnalle joten välit hiipuivat vähitellen. Ikävöin tätä ihmistä edelleen kovasti, hän on hauskaa seuraa ja iloinen ihminen, mutta samalla kovin itsekeskeinen ja lapsellinen.

Olen ehkä hieman julma ystävääni kohtaan, mutta koska itselläni oli muutama vuosi takaperin aika vaikea vaihe, hän ei koskaan kysynyt miten minä voin ja jaksoin, kuormitti vaan omilla murheillaan minua lisää... :(

Vierailija
29/29 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi ilmi että ystäväni tai ex sellainen oli kaappijuoppo. Ajoi kännissä autoa, lainaili rahaa sieltä täältä ja lupasi että minä makselen ne lainat kun olen hänelle velkaa(enkä siis ollut hänelle velkaa). Hakkasi lastaan, silloin tytär oli 3v...

Menetti luottotiedot ja asunnonkin alkoholin takia, mulle riitti tuo velkasysteemi. Tämä kävi ilmi niin että eräs tuntematon soitti minulle ja penäsi suht suurta summaa.. vyyhti lähti selviämään ja ex-kaveri jäi kiinni lainailuistaan. Sen jälkeen en ole pitänyt häneen yhteyttä. viinaa kuluu kuulemma edelleen ihan kohtuutta enemmän..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi