Minkälainen merkki on Kavat? Olisiko nämä hyvät kengät (sis. linkin)?
Poika tarvitsee tukea jalalle, joten Kuomat ei käy. Minulla ei ole ollenkaan kokemusta tästä Kavat-merkistä.
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35018&produc…
Kommentit (12)
Mutta meidän pullukkajalkaisilla lapsilla on ollut monet Kavat-merkkiset kengät ja pidän niitä todella laadukkaina. Ovat myös kestäneet linttaantumatta lapselta toiselle. Suosittelen kokeilemaan! Mutta en ostaisi postimyynnistä vaan sovittaisin lapsen jalkaan liikkeessä. Tai voihan ensin sovittaa ja tilata sitten saman kengän muualta jos halvemmalla saa...
Koot ovat olleet reiluja ja lesti on aika leveä - ei sovi välttämättä kapeajalkaiselle lapselle.
ovat olleet ja ovat meillä lasten käytössä. Hyvät ja laadukkaat kengät.
Ensinnäkin sille, joka ei saanut linkkiä auki, niin kannattaa maalata ja liittää tuo teksti uuteen selaimeen ja samalla poistaa se ylimääräinen ; välistä.
Kavatit on loistavat kengät, parempia talvikenkiä saa hakea, mutta nuo ei ole kengät vaan SAAPPAAT, joten en ostaisi tukea tarvitsevalle jalalle vaan sellaiset, joissa on esim. ne pikakiristyssysteemit edes.
Kavateistakin oli sellainen kiristettävä malli (nekin saapas nimikkeellä kylläkin), mutta hintaakin sitten oli 95 euroa. Huokaus. Tulee kalliiksi tuollaiset yliliikkuvat nivelet eikä edes toista poikaa, jolle kierrättää.
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35018&produc…
ap
Paxeja en ostaisi. Menisikö teille vielä Tepsut? Niitä on kokoihin 30 asti. Kolmas hyvä merkki on Pioni / For You, kotimainen Veljekset Jyrkiäinen valmistaa. Niissä kokoja ainakin 38 asti.
Eccot on parhaat kengät lapselle. Itse ole ostanut pojalleni täksi talveksi kahdet Eccot uutena. Eli rahaa on palanut, mutta lapsen jalkaa ei kannata pilata huonoilla kengillä.
Sanoisin että kaikki on aika laadukkaita, mutta Kavat ja Tepsut ovat leveälestiselle jalalle ja Ecco kapealestiselle.
viime talvena. Ostin "nilkkurit" kokoa 32. Ei minkään sortin kantatukea , isot ja lerput nilkasta ym. Kuomat ovat paaaaljon paremmat.
Löysin lapsilleni ihanat talvikengät suomalaisesta lastenkenkä verkkokaupasta, pikkujalat.fi. Siellä oli paljon uusia ihania merkkejä mulle, nahkaisia villavuorisia, tosi kivoja ja nopea toimitus oli. Jalan mittausohjeet oli myös sivuilla.