Nyt kyllä kyrsii ja paljon
sain juuri tietää että olisin voinut koko äippäloman ajan tehdä töitä ilman että se olisi vaikuttanut Kelalta saamaani rahaan mitenkään!!!Olisimme siis välttyneet monilta rahan puutteen aiheuttamilta ongelmilta jos tämän olisin tiennyt!Äippälomaa enää 2 kuukautta jäljellä mutta onneksi ehdin vielä!
Kommentit (11)
Sunnuntaisin saa siis tehdä töitä ihan niin paljon kuin lystää, ilman että se vaikuttaa äitiyspäivärahaan.
Tuosta, että saa minimin joka tapauksessa ei minulla ole kyllä harmainta aavistustakaan.
että virkamiehen tulee selvittää asiakkaan velvollisuudet ja oikeudet.
..On myös paljon ihmisiä, joilla ei ole kapasiteettia selvittää/ymmärtää omaa etuaan pirstaleisessa palveluviidakossa. Varsinkin nämä ihmiset huomioon ottaen, edut on syytä selvittää asiakkaalle, ja mahdollisimman selkeästi.
koska opintotuen lisäksi olisin saanut myös tuon minimin. ap
nyt sit vaan lähdin töihin ni sanoivat et joo sä saat sen vanhempain rahan ku se on muutenki minimi.. :D
äitiys- sekä vanhempain vapaalla saa tehdä töitä, mutta silloin saa vain tuon minimin, eli 22,04e!
niin saa kelalta VAIN 22.04e päivältä.Minä saan tuon summan muutenkin joten olisin ihan hyvin voinut käydä töissä vaikka joka viikonloppu jos olisivat tuon kertoneet.:(
ihan turha laittaa Kelan työntekijöiden piikkiin
niin saa kelalta VAIN 22.04e päivältä.Minä saan tuon summan muutenkin joten olisin ihan hyvin voinut käydä töissä vaikka joka viikonloppu jos olisivat tuon kertoneet.:(
Muistatteko mitä Jeesus sanoi rahasta?
ihan turha laittaa Kelan työntekijöiden piikkiin
Siis vain ja ainoastaan sunnuntaisin.