Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä (joulu)lahjaksi 11-vuotiaalle kummipojalle?

Vierailija
13.10.2009 |

Ei olla tavattu vuosiin enkä tiedän pojan harrastuksista oikein mitään. Syntymäpäivänä ja jouluna olen kuitenkin aina muistanut lahjalla, kiitokseksi saan äidiltään "Kiitos lahjasta" -tekstiviestin. Olen jo miettinyt lahjan antamista rahana. Mikä olisi sopiva summa tuon ikäiselle? Omat lapseni ovat jo aikuisia ja maailma heidän ollessaan tuon ikäisiä täysin erilainen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit harkita dvd tai lippuja leffaan

Vierailija
2/7 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poika on samanikäinen ja ilahtuisi pienestä setelistä. 20 euroa on minustakin sopiva summa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja veisit vaikka leffaan? Yrittäisit pitää yhteyttä?

Vierailija
4/7 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa mielummin voisit ostaa vaikka tosiaan Finnkinon lippuja tai paikalliseen leffateatteriin.

Tai vaikka Makuuniin lippuja (saa leffoja JA karaa).

Tai vie hänet itse leffaan.

Vierailija
5/7 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut hänelle collegepuseron, sortsit (olivat lähdössä Thaimaahan), elokuvalippuja, kirjan - kerran taisin antaa Stokkan lahjakortin. Sen voi ladata helposti kassalla kuin kassalla.

Yleensä kysyn äidiltä onko jotain erityistä tarvetta.

Pojalle on vaikeampi ostaa kuin tytölle.

Vierailija
6/7 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommata diapolon, vaimikäseon. Sellanen tiimalasin mallinen hässäkkä jota sitten kahden kepin välissäolevalla narulla heitellään ja tehdään temppuja...

Vierailija
7/7 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo raha tuntuu sitten tästä lähtien ehkä parhaalta vaihtoehdolta. Tähän asti olen ostanut aika usein vaatteita, mutta pelkään pahoin, että tuon ikäisellä lapsella/nuorella saattaa olla jo hyvinkin erilainen maku kuin "vanhalla" kummitädillä. Tapaamiseen ei ole oikein mahdollisuuksia, asumme eri maissa. Ja yhteyttä yritin kyllä aikani pitää äidin kautta, mutta aika turhauttavalta tuntuu yksipuolinen yhteydenpito. Pojalle tosiaan on vaikeampi miettiä lahjaa kuin tytölle. Tytöille löytyy jos vaikka mitä pientä ja kivaa. Mutta ehkä se pieni ylimääräinen raha olisi mieleen ja sillähän voi sitten ostaa jotain kivaa, käydä elokuvissa tms.