Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttavani pitää vaipoissa vielä 3,5-vuotiasta poikaansa.

Vierailija
13.10.2009 |

Ja tunnen jopa yhden 4-vuotiaan pojan, joka osaa lukea ja kirjoittaa ja samalla kulkee vaipoissa. Mielestäni se on pahin ympäristörikos, mitä olla voi - he kun ovat saastuttaneet maailmaa kertiksillä jo 4 vuotta silkkaa mukavuudenhaluaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saastuttavat vuosikausia maapalloa vaipoilla. Pesetkö itse kaikkien sukulaistesi kestovaipat? Siis vanhusten jne. Sitoudut tietenkin sitten aikanaan huolehtimaan vanhempiesi mahdollisesti tarvitsemasta vaippahuollosta.Näistä se todellinen kuorma kaatopaikoille tulee, ei suinkaan pikkulapsen lyhyestä vaippakaudesta. Vaikka nyt jollakin venyisi neljäänkin vuoteen.

Vierailija
2/15 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se poika viimeistään koulussa ihan itse luovu vaipasta. Joten mitä stressaat. Ja pahempiakin ympäristörikoksia tehdään.

Itse pidin 3-v poikaa vaipoissa kunnes tuli kesä ja poika oppi parissa päivässä käymään potalla/pöntöllä ihan itse. Ei siis mitään rasittavia pottatreenailuja vahinkoineen. Hyi minua, mukavuudenhaluista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans pitää 3 vuotiasta vaipoissa. Älytöntä, sanoi kuka mitä tahansa!

Vierailija
4/15 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika on 2 vuotta 8 kuukautta, eikä vielä ole pottailua edes aloitettu

Vierailija
5/15 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity kuule vaan omaan elämääs. Ärsyttää tällaset avaukset missä mollataan tuttavia ja kavereita.

Vierailija
6/15 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon mä sanonu kaverille et mun mielestä on järjetöntä että 3v lapsi on vaipoissa.

Vierailija
7/15 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kenties kyllästyneet siihen jokapäiväiseen kakan ja pissan siivoamiseen pitkin lattioita, mattoja, sohvia, sänkyjä, seiniä, leluja.... Jotkut lapset ei suostu potalle, ei sitten millään. Paskovat vaikka kenkäänsä ennemmin. Kyllä minäkin kypsyisin tuohon :)

Vierailija
8/15 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä lapsella on jotain sairauksia tms?

Vierailija
9/15 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympäristörikollisia kaikkityynni.

Saattavat käyttää niitä jättivaippojaan pahimmassa tapauksessa kymmeniä vuosia..

Entäs monet vammaiset ja vanhukset?

Vierailija
10/15 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei aina kykene vielä 3 vuotiaana pitämään itseään kuivana, mutta oppii aikanaan.

Mielestäni maailman suurin ympäristörikos on se että vanhusten sairaaloissa ja vanhainkodeissa kaikilla on housuvaipat. Ja vain sen vuoksi että hoitajat eivät halua/ehdi tuoda edes alusastiaa puhumattakaan että vanhuksia saatettaisiin vessaan. Mutta kun sen mummun pissahätä tuli just silloin kun koko osaston väki on raporttia kuuntelemassa tai kahvitauolla, kaikki yhtä aikaa. useimmat vanhukset ei nimittäin käytä lainkaan vaippoja tullessaan laitoshoitoon, mutta viikossa siihen opetetaan.

Vierailija
11/15 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei suostu tekemään pottaan millään ilveellä, kaikkea on yritetty, mutta ei niin ei. Enkä halua väkisin sitoa siihen pottaan kiinni että tekee sitten kun siltä itsestään tuntuu, ketään ei voi pakottaa!! Ja meillä tyttö tekee sillain, kun otan vaipan pois aamuisin ja laitan pikkuhousut jalkaan ja sanon että mene potalle kun tulee hätä, mutta tekee silti kakankin pikkuhousuihin eikä varmasti siihen pottaan vaikka se on siinä vieressä :D Pitäisi varmaan ostaa pöntön päälle se "lisärengas" jos suostuisi suoraan pöntölle menemään :)

Vierailija
12/15 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta voi kyllä opettamalla opettaa pois vaipoista vaikka kaksi vuotta, mutta jos lapsi on itse KYPSÄ pidättämään pissaa ja kakkaa vasta sen kahden vuoden jälkeen niin eikö se "opettaminen" ole silloin ihan turhaa?!!? Näitä myöhään kuivaksi oppiviakin on ja ihan turhaan siitä vanhempia syytetään. Kyse on lapsen persoonallisesta biologisesta kehittymisestä.

T. äiti, jolla on sekä aikaisin että suht. myöhään kuivaksi oppineita lapsia

Vierailija
13/15 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttava taas lentää joka lomalla ulkomaille. Jouluna lähdössä Thaimaaseen. Sit se viel asuu isos talos ja niil on kaks autoo. Toinen viel sellanen City Maasturi mil sen vaimo käy kaupassa.

Ne on elänyt tälleen jo 14 v. ja ihan vaan mukavuudenhalustaan.

Vierailija
14/15 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei suostu tekemään pottaan millään ilveellä, kaikkea on yritetty, mutta ei niin ei. Enkä halua väkisin sitoa siihen pottaan kiinni että tekee sitten kun siltä itsestään tuntuu, ketään ei voi pakottaa!! Ja meillä tyttö tekee sillain, kun otan vaipan pois aamuisin ja laitan pikkuhousut jalkaan ja sanon että mene potalle kun tulee hätä, mutta tekee silti kakankin pikkuhousuihin eikä varmasti siihen pottaan vaikka se on siinä vieressä :D Pitäisi varmaan ostaa pöntön päälle se "lisärengas" jos suostuisi suoraan pöntölle menemään :)

vois auttaa. Meillä nimittäin ei kumpikaan lapsista suostunut ikinä istumaan potalla. Renkaan kanssa suju hyvin ihan pienestä. Osta siihen semmonen palli niin pääse hyvin pöntölle. Se rengaskin jäi aika nopeasti pois. On tosi kätevää kylässä, matkoilla jne. Yks jippo vois olla vielä, että ostaisitte tosi hienot pikarit

jotka tyttö sais itse valita niin ei varmaankaan raaskis niitä liata.

Vierailija
15/15 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotias laskee alleen. Yäk. Meidän ipanat ovat kakanneet pönttöön reilusti alle 2-vuotiaina ja olleet täysin kuvia parivuotiaina. Ja tuo kypsyminen tapahtuu muuten paljon aikaisemmin kuin vaippafirmojen teettämät "tutkimukset" väittävät. Niiden mukaan nyt 6-vuotiaankin on vielä ihan normaalia käyttää nittä superhypermaxijumbo vaippoja +35 kiloa. Huh.