Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä nuoria äitejä vaivaa?

Vierailija
12.10.2009 |

Olin kävelyllä viime viikolla ja vastaani tuli kolme äitiä vaunujensa kanssa. Kaikki meni siihen asti hyvin kunnes he olivat edessäni, heistä ei kukaan suostunut antamaan tilaa/ tietä vaan tukkivat koko jalkakäytävän. Minä jouduin väistämään vanujeni kanssa ojan syrjälle että arvon leidit pääsivät ohi.

Onko tällainen käytös tuttua muille? Mistä tuo mahtaa johtua? Omasta mielestäni en ainakaan provosoinut heitä mitenkään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtälailla nämä iäkkäämmät mammat tiellä seisoo kuin teinimammatkin. Valitettavasti

Vierailija
2/7 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ovat töykeitä niin ovat varmasti myös sitä vanhanakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sää vaan jäät siihen omalle linjallesi ja vaikka pysähdyt että se yksi kolmesta joka estää kulkusi tekee tilaa!

En ole koskaan minkään ikästä vaunuilijaa ojaan väistänyt.

Luultavasti olet vaan herkkä asian suhteen. Kyllä vastaantulijoita kuuluu väistää.

Vierailija
4/7 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sää vaan jäät siihen omalle linjallesi ja vaikka pysähdyt että se yksi kolmesta joka estää kulkusi tekee tilaa!

En ole koskaan minkään ikästä vaunuilijaa ojaan väistänyt.

Luultavasti olet vaan herkkä asian suhteen. Kyllä vastaantulijoita kuuluu väistää.

Ap:hän väisti...eikös hänkin tullut tuota toista vastaan?

Pakkohan se on jommankumman väistää, mutta miksi oletat että se on aina se toinen, joka väistää, et sinä?!:O Taida olla just tuollainen "väistettävä" tyyppi, joka ei älyä, että ihan samalla tavalla sinä itse olet vastaantulija sille toiselle!!!

Vierailija
5/7 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsyneenä. en ole nuori mutta itsekin joskus pihalla

Vierailija
6/7 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sää tyhmä vai yksinkertanen?

Yleensä kävellään tietä eteenpäin ja jos on useampi joukossa niin he menee peräkkäin ja kaikki mahtuu!!

Jos pysähdyt omalle linjallesi niin kyllä se vastaantulija väistää.

Kyllä minäkin väistän, mutta se on hei vähän eri jos yksin tulee useampaa vastaan!

Ei koko laumaa kuulu väistää yhden. Yhtä voi vielä itse "väistää" mutta minusta silloin ei ole edes mitään väistettävää koska ohitus tapahtuu ihan normaalisti koska molemmat mahtuu.

4

Vierailija
7/7 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevyen liikenteen väylän oikeaan reunaan ja odotat että joku niistä tampioista osaa väistää. Ei se sen kummempaa ole.

Ihan sama homma, jos menet tavaratalon hissiin ja se on niin täynnä, että et mahdu mukaan vaunujen kanssa, niin jumitat siinä oviaukossa niin kauan, että joku niistä teineistä tajuaa valita rullaportaat. Ei siinä yleensä 10 min kauempaa mee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän