Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SI-nivel

Vierailija
12.10.2009 |

Kertokaahan te joilla on ollut ongelmia si-nivelen kanssa, onko vaivaa ollut myös raskausaikana? Eli pitääkö jotenkin varautua? Itselläni todettiin tuo vaiva tänään ja tulevaisuutta tässä vain hiukan mietin kun lääkärikin otti tuon raskausasian esille..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaivasi. Paljon riippuu varmasti myös esim. töistäsi, eka raskaus vielä meni kun olin töissä, toinen olikin vaikeampi 2v esikoisen kanssa, kun olisi pitänyt olla paljon jalkeilla ja kantaakin (en tosin paljon kannellut..)

Kolmatta en jaksaisi, mutta sairaus onkin aika ärhäkkä nyt; jos vain si-nivel oireilisi, mikä ettei. Raskaus ja pikkuvauva-aika on niin lyhyt, pari vuotta sitä kyllä kestää:-)

Vierailija
2/2 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

si-nivel.

Säteilee mm. nivuseen ja kävely on mahdotonta ja leposärky öisin sanoinkuvaamatonta.

Noin kerran vuodessa n. 5 päivää olen liikuntakyvytön tämän takia.

Mulla on myös selkäkipuja aika paljon.

Mutta raskausaikoinani (4 kpl) olen voinut aina todella hyvin, ei ole selkä eikä si-nivel oireillut yhtään.

Mulla on myös määrittämätön niveltulehdus polvessa ja mahdollisesti selkärankareumasta johtuvat nämä oireeni. Ei ole kyllä diagnosoitu (vielä). Reumoissahan on tosi yksilöllistä kuinka raskauiaka vaikuttaa. N. puolella oireet pahenevat ja puolella paranevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän