Mulla ei riitä enää sympatiaa YH-kaverille.
Narisee aina, että raha on tiukassa, mutta pieni galluppi ja kauppakierros hänen kanssaan paljasti totuuden. Hän saa tukia ihan älyttömästi, sossu on maksanut myös asunnon takuuvuokran, osan vuokrista sekä kalustanut kodin katosta lattiaan. Lisäksi päivähoitomaksu on kuussa 40 egee, siis ihan käsittämätöntä, me maksetaan yli 200 e per lapsi. Kauppakierroksella katselin suu auki, kun muija törsäsi rahoja omiin vaatteisiin, osti uudet kengät, levikset ja talvitakin. Siihen loppui mun säälialmut sille ihmiselle (runsaat lahjoitukset vaatteiden muodossa sekä ylimitoitetut lahjat hänen lapselleen jouluisin ja synttärinä). Vapaaviikonloppuisin tämä neiti lisäksi hurvittelee taksilla baariin kahtena iltana ja ostelee kalliita drinksuja, sääliksi käy ja samalla on hyväksikäytetty olo.
Kommentit (24)
yh.ta jotka saa ihan sikana kaikkia tukia ja sit laitellaan joka toinen kk.si hiusten pidennyksiä ja ostellaan uusia vaatteita jatkuvasti.ja töitä tai koulua ei ole kumpikaan käynyt tai tehnyt päivääkään peruskoulun jälkeen :/ ainoastaan vain tehtailtu lapsia joilla kaikilla neljällä on eri ja toisessa perheessä kahdella eri :/ ei voi ymmärtää,sit soittellaan kuntaan ja vaaditaan asunnon korjauksia yms. kummallakin lapset kokopäivä hoidossa päiväkodissa ja tietenkin ilmaiseksi,kun on neuvolasta kirjoitettu lappu että lapsien täytyy saada ikäistään seuraa ja äitin lepoa päivät :Dhehe!!
tulot ovat pienet. Kenenkään ei kannata kadehtia sossun asiakkaita.
enkä joudu maksamaan mitään isomman tarhasta, kyllä sillä ihmisellä jotain tuloja saa olla jos joutuu jopa 40 euroa maksaa tarhasta kun mä pärjään suht hyvin rahojeni kanssa.
Outoa kadehtia ystävän sossutukia!! Tämän on pakko olla provo, ei kukaan voi olla noi kateellinen luonne!