onneksi olen nyt ottanut viiniä
en kestä tätä muuten nyt. **atana että nyt **tuttaa!
voi h****tti ttä voi olla näin ristiriitainen olo
**ttu tota **tanan kuorsaavaa äijää **ekel* V***U
!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (16)
handlaavan viininkään kanssa...
Mitä oikeen on sattunut?
niin pysyis ehkä noi tunteet vähä paremmin hallinnassa ja ehkä oikeissa mittasuhteissa...
Et vaikuta hirveän fiksulta tällä hetkellä. Onko sulla alkoholiongelma?
ON ONGELMA holin kanssa -jos vastaus saa sut onnelliseksi! SIIS EI OLE ONGELMAA!
mee sä nukkumaan ja näe kauniita unia.J***lauta **ttu näe oikein kauniita unia, jooko!!!
kai nyt saa ihan puhdasta vitutusta tuntea ilman ongelmaa alkoholin kanssa ***ana!!!
enhän muuten täällä litkisi viiniä -tuota ihanaa, "estoja poistavaa" alkoholijuomaa!
Muuten olisin sikiunesa jotta voisin mennä töihin levänneenä ja pirtsakkana!
sä olet varmasti ihana ihminen ja kaikkea mitä hyveellisyyreen voi liittää, mutta nyt mä en vaan jaksa välittää , vaikutanko mä fiksulta vai en. Se on näiden palstojen suoma etu.
Mua vaan nyt just _närästää pahasti_ tuo "et vaikuta hirveän fiksulta" -kommenttis.
Lähinnä ajattelin tuolla alkoholiongelmalla nyt sitä, että etkö kestä vitutusta ilman viinaa. :D Mut vedä sä vaan herne syvälle nenään, varo, ettei viinit mee samaan paikkaan.
Enkä mee nukkumaan, oon yövuorossa, joten voidaan jatkaa tätä huippuälykästä seuranpitoa toisillemme vaikka aamuun asti. :D
6
että missä voi olla aihe vapaa -palstalla työ-yö vuorossa?
mua on aina kiinnostanu se.
Ja mä oikeasti pidän susta -jos me "livetettäis" niinku..
just! Mitä sä vastaat näihin viesteihin ylipäätään jos nää on sulle liian pliisua.
Mistä sä haluaisit vaihtaa ajatuksia sitten?
Tämä on AV -koko kansan palsta! Tänne jos minne puretaan **tutus.
Ei tietty non-stoppina koko yötä, mut jos on rauhallista ja asukkaat nukkuu ni silloin on joskus reilustikin aikaa notkua täällä. Tai ei täällä notkumista pää kestä koko yötä, mut netissä yleensä.
6
tuon huippuälykkään seuranpito-lauseen perässä oli nauruhymiö, jos huomasit... :P
jos hoitoalalla olet. mites muuten voit olla moisella palstalla? joku saa st kiinni "itte teosta" vielä -tsättikanavilla työaikana.
Mitäs siitä, kunhan työt hoitaa silti kunnolla. :)
hoida työsi hyvin -yhteiskunta kiittää sinua. NYT mä meen nukkumaan. Mua ei enää ota niin paljon päähän. et kiitos vaan sulle. Onko sulla paljon hoidettavia? Ku olen kuullu et on paljon aina yövuorolaisella? -ootan...
kävin hoitamassa yhden hälärin, ei onneks ollu vessareissua kummemmasta kyse.
On täällä mun valvovan silmän alla reilu 20 asukasta. Ja yksin valvotaan. Mut aika rentoja ja rauhallisia öitä on yleensä.
Hyvää yötä ja kiva, että vitutus helpotti! :)
nyt jo huvittaa!!
**tutus on sanoinkuvaamatonta!
Ei liity tohon kuorsaavaan mieheen mitenkään.
***tu että elämä on!! AAAAAAAAAAARRRRRRRGGGG!!