Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ASUNTO POHJAKERROKSESSA, IKKUNAT PARKKIPAIKAN SUUNTAAN,

Vierailija
11.10.2009 |

kannattaako tuollaiseen muuttaa? Ylipäätään pk-seudulla uskaltaako asua pohjakerroksessa jos ikkunat ns. maantasalla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuhan aika monet maantasalla rivarissa tai ok-talossa. Jopa täällä "pahamaineisella" pk-seudulla.

;)

Vierailija
2/4 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai olet halukas peittämään verhoilla ikkunat. Meidän talossa melkein kaikilla on yötä päivää verhot tai kaihtimet kiinni.

Olen asunut maantasakerroksessa toistakymmentä vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokrata ? No, pääseehän siitä pois. Kerran haimme tälläistä vuokra-asuntoa, se menikin huutokaupalla muualle, ei haitannut.

En ikinä eläessäni ostaisi moista. Se on vain 1000 kertaa hankalampi myydä kuin kerrosta ylempänä.

Vierailija
4/4 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin just katsomassa vuokra-asuntoa, jossa on näkymät suoraan kolmesta huoneesta rakennustyömaalle, joka ei valmistu _koskaan_. Ollaan koko viikonloppu mietitty ja tulemme huomenna varmaan sanomaan ei.

Itse en haluaisi asua pohjakerroksessa. Parkkipaikan suuntaan ikkunat taas ei minua haittaa, mutta olen aikaisemmin kieltäytynyt jo muuttamasta roskapönttönäkymiin ja nyt kieltäydyn muuttamasta rakennustyömaalle. Ahdistavia maisemia ei vaan voi katsoa.

Vuokralle tuommoiseen voi toki lähteä, jos uskallusta piisaa ja ei ahdista itseä. Mutta omaa en ostaisi noilla spekseillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi