Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa petettiinkö minua!

Vierailija
11.10.2009 |

Kirjoitin äsken tämän tekstin tuohon toiseen ketjuun, mutta se menee sekaisin alkuperäisen kirjoittajan - ilmeisesti kohtalotoverin kanssa.

"VOI EI!

Oonko mä tosiaan näin tyhmä? Löysin kanssa kerran mun miehen deitti-ilmoituksen yhdestä palvelusta (älä kysy, mitä tein siellä - en ollut etsimässä seuraa, mutta kai jotenkin aavistin, että mies voisi olla siellä).

Oli päivittänyt profiilinsa puoli vuotta esikoisen syntymän jälkeen. Vedin kauheat pultit ja itkut ja uskoin kaiken olevan lopussa. Mies selitti sen olleen joku tavallinen profiili, jonka palvelu oli muuttunut myöhemmin (olisko ollut City-lehden). Siinä luki että saa flirtata ja kaikki tiedot siitä mikä kiinnostaa, ja minkä näköinen.

Uskoin. Ja jos vielä olen jälkeenpäin kysynyt mies pudistelee päätään ja sanoo jo selitttäneensä.

APUA!KERTOKAA OONKO MÄ OLLUT TYHMÄ KUN USKOIN!"

"Siitä jo pari vuotta aikaa, enkä enää edes löytäisi tuota profiilia. Jaksaisiko tuosta enää alkaa riitelemään? Vie kyllä luottamusta, ja mietin, että nouseeko esiin taas vuosien päästä selvittämätön asia. Unohdanko vai kysynkö taas (saaden varmaan taas saman vastauksen). Ihmettelen vaan, miksi tekisi niin. Ollaan mielestäni onnellisia ja hokee aina rakastavansa mua."

Olisiko mitään neuvoja, en haluaisi ruveta tässä sunnuntaina panikoimaan turhaan, mutta kyllä sydän pamppailee :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallinen profiili ei muutu itsestään

tee omat päätelmät. Sinä tunnet miehesi kun, että säälittävänä kysyt täällä ja kaikki vastaavat, että sut on petetty

Vierailija
2/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä miehesi sinua tuossa asiassa narrasi.

Tosiaankaan ei se profiili itsekseen muutu ja miehesi on itse kirjoittanut ne tiedot itsestään sivulle, ei ne treffipalvelut niitä piirteitä sinne satunnaisesti valitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tahdotte onnillista parisuhdetta ilman salarakastajia elkää ottako kotiinne internettiä.

Vierailija
4/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiili kuitenkin tehty jo ennen kuin tavattiin. En usko, että kenenkään kanssa mitään tehnyt, mutta ihmettelen, miksi sitä päivittänyt vielä.

Ehkä olen sitten säälittävä, mutta jos joku voisi kommentoida. Kannattaako asiaa nostaa uudelleen esiin. Vai unohtaa vain.

Vierailija
5/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tahdotte onnillista parisuhdetta ilman salarakastajia elkää ottako kotiinne internettiä.

Internet muutenkin on todennäköisesti pilannut monta elämää. Ja joopajoo, syytetään toki nettiä siitä että omaan kumppaniin ei voikaan luottaa.

Vierailija
6/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiili kuitenkin tehty jo ennen kuin tavattiin. En usko, että kenenkään kanssa mitään tehnyt, mutta ihmettelen, miksi sitä päivittänyt vielä.

Ehkä olen sitten säälittävä, mutta jos joku voisi kommentoida. Kannattaako asiaa nostaa uudelleen esiin. Vai unohtaa vain.

Eli hän on sen itse päivittänyt palvelu ei sitä tee!

Vierailija
7/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyt unohtamaan ja jatkamaan niinkuin et olisi asiaa tajunnutkaan, anna mennä mutta mikäli tuntuu edes vähän että tämä saattaisi jäädä kalvamaan niin kannattaa ottaa puheeksi.

Vierailija
8/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen internettiä ei salarakkaita voitu etsiä yhtä tehokkaasti.

Vierailija
9/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen internettiä ei salarakkaita voitu etsiä yhtä tehokkaasti.

Yhtälailla ennen internettiä oli epäluotettavia ihmisiä. Ennen siitä ei vaan niin kohuttu, jos naapurissa käytiin lusikoimassa niin kukas siitä puhui.

Vierailija
10/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, ja saa toki sanoa, että niin oletkin :(

Voisihan tuota vielä kysyä, sanoa että ei tämän palstan lukijoiden mielestä profiili itsekseen muutu. En nyt mitään eroamaan rupea tuollaisen jutun takia, mutta ottaa pääähän. Mikä minussa oli vikana? Tarvitsiko jännitystä vai mitä? Hyvä mies se on, mutta miksi? Perskutasoikoon!

Vierailija
11/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyväuskoinen olet. Ja hyvin moni on, onhan kyseessä oma puoliso.

Toivottavasti saatte asian puhuttua ja toivottavasti moinen on tosiaan jäänyt taakse eikä enää moista harrasta! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän