mistä tietää milloin työkaveri on kiinnostunut
Tapaamme siis melkein päivittäin. Molemmat taidamme olla sitä mieltä ettei kannata sotkeutua työkavereihin, ellei sitten ole tosi tosi kyseessä :D hän hakeutuu seuraani ja jutustelee niitä näitä ja selkeästi viihdyttää minua, silloin tällöin jutustelemme facebookissa ja tapaamme porukalla työkavereiden kesken, jolloin hän suuntaa kaikki puheensa minulle. Kovasti olen häneen ihastunut, mutta en voi tehdä aloitetta, jotta en ns nolaisi itseäni ja voisimme jatkaa myös mahdollisen ein jälkeen normaalilinjalla. Ja pelkään että hän ajattelee täysin samoin. Mistä siis tietää, jos toinen on oikeasti kiinnostunut, eikä pidä minua vain hyvänä tyyppinä. En enää tiedä onko tämä omaa kuvitelmaa vai mitä, kovasti toivoisin että jotain enemmän...
Kommentit (15)
Käyttäydyin kerran erään naisen seurassa samalla tavoin kun halusin lainata erästä dvd-levyä.
ja, heh, hänellä ei ole tietoa olemattomasta dvd-kokoelmastani :D aika ihana ajatus tuo kyllä oli :DDD av
ongelmana taitaa olla se, että kaikki tietää, että olen varttunut poikien keskuudessa ja pitävät minua ns hyvänä jätkänä. Joten en enää tiedä olenko vain mies miesten joukossa vai nainen, tosin tämä kyseinen herrasmies yleensä "suojelee" minua miesten "törkeyksiltä" kommentoimalta, ett ookaan tainnut olla aiemmin Matin kanssa liikenteessä, ettei siitä kannata välittää, se on aina tollanen :D vaikken siis mitään suojelua kaipaa...
Noh huomenna on maanantai ja pääset keskustelemaan dvd-kokoelmista töissä ;)
kehenkään jota ei kannattaisi urallisesti ajatella. Helppoja nuo duunareiden ihastumiset.
järkeen ei käy, että töitä tehdään muinakin päivinä. :D
En silti suosittele rakkauden/seksin sekottamista töihin.
harvempi taitaa olla oikeasti siinä tilanteessa, että perheestä ei kukaan työskentele.
dvd-kokoelmasta, kun sitä ei ole, ei ole ollut tarvetta ostaa leffoja kotiin, kun elokuvateatteritkin on keksitty.... ja vuokrata voi jos mieli tekee.
huomenna on aikainen herätys. Perinnöillä ja lottovoitoilla elävät voivat valvoa ja keskustella huoletta yömyöhään.
tämä on aina vaan hauskempi keskustelu :D
huomenna on aikainen herätys. Perinnöillä ja lottovoitoilla elävät voivat valvoa ja keskustella huoletta yömyöhään.
Et ainakaan vastenmielinen ole jos luoksesi tulee usein.