Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olikohan keskenmeno?

Vierailija
11.10.2009 |

Niin, epäilin olevani raskaana, koska edelliset menkat olivat hyvin kummalliset: vuosin 2 päivää ihan kunnolla, sitten meni pari päivää ettei tullut tipan tippaa ja sen jälkeen vuosin vähän taas pari päivää.

Menkkani on epäsäännölliset, kierrot ollut 25-34 päivää. Nyt perjantaina oli kp 35 menossa, eikä ollut mitään oireita tulevista menkoista. Normaalisti oireet on alkanut noin viikko ennen menkkoja.

Perjantaina lähdin kuitenkin viihteelle, eli alkoholia tuli otettua. Yöllä yhden aikaan kun kotiuduin, alkoi verta tuleen ihan hulluna. Kivut oli kovemmat kuin koskaan ennen! Ihan kuin mahastani olisi jotain revitty irti eikä särkylääkkeet auttanut. Pari tuntia vuosin reilusti verta ja huusin kivusta. Sitten helpotti kivut ja vuoto oli vähäisempää.

Lauantaina kun heräsin ja menin vessaan, olikin vuoto epämääräistä vaaleanpunaista mössöä, myöhemmin tuli ruskeaa mönjää. Nyt vuodan ihan normaalia menkkaverta..

Jäinpä vaan miettimään, että jos olikin keskenmeno, pitäisikö huomenna soittaa terveysasemalle? Eihän lääkäri voi edes keskenmenoa todeta, kun raskaudesta ei varmuutta ollut, mutta pitäisikö silti tarkistaa?

Kiitän jo etukäteen asiallisista vastauksista! :) Tiedän, että annatte mulle satikutia, kun lähdin viihteelle, vaikka raskaana epäilinkin olevani..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joka osaisi auttaa..?

Vierailija
2/7 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ok, ei kuumetta eikä kipuja niin ei tarvi mennä lääkäriin vaikka ois ollutkin keskenmeno. On sit vaan kohtu tyhjentyny itsestään.

Vierailija
4/7 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos haluat tietää olitko raskaana, niin tee raskaustesti NYT, voi vielä näyttää haaleaa plussaa jos olit raskaana. Kestää nimittäin jonkin aikaa ennen kuin se raskaushormoni häviää elimistöstä.

Vierailija
5/7 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole raskaustestiä lähettyvillä.. :/

Nyt tulee ihan kunnon verta, paljon runsaammin vaan kun mitä normi menkat on. Ehkä myös on hieman heikko olo. En kyllä itsekään tiedä miksi lääkäriä vaivaisin..

Pohdin tätä vain siksi, koska mulla epäiltiin myös helmikuussa keskenmenoa. Raskautta ei silloinkaan oltu todettu, mutta lääkärin mielestä vuoto näytti keskenmenolta. Olen varmaan jotenkin viallinen.. :( ap

Vierailija
6/7 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut keskenmeno ja toi kuulosti ihan siltä. Pahoittelut, joa vauva oli toiveissa. Mun lääkäri ainakin pisti heti lähetteen ultraan, jos keskenmenosta on vähän aikaa, näkyy siitä merkkejä kohdussa. Mutta olennaisempaa on tarkistaa, että kaikki on tullut ulos, muutoin seurauksena voi olla vakava ja kivulias kohtutulehdus.

Vierailija
7/7 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut keskenmeno ja toi kuulosti ihan siltä. Pahoittelut, joa vauva oli toiveissa. Mun lääkäri ainakin pisti heti lähetteen ultraan, jos keskenmenosta on vähän aikaa, näkyy siitä merkkejä kohdussa. Mutta olennaisempaa on tarkistaa, että kaikki on tullut ulos, muutoin seurauksena voi olla vakava ja kivulias kohtutulehdus.

mene tarkistamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi