Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies aina töissä- en pääse jumppaan

Vierailija
11.10.2009 |

BMI 28---

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on työaikalaki, joka kieltää tuollaisen.

Vierailija
2/16 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumpata voi kotonakin ja liikuntaa voi harrastaa myös lasten kanssa. Ruokavaliota voit varmasti muuttaa, vaikka mies onkin töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

selityksiähän aina löytyy!

Vierailija
4/16 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset ovat lapsiparkissa ja viihtyvät hyvin :)

Vierailija
5/16 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

ps olen -6 kg laihduttanut 2 kk:ssa ruokavaliolla

Vierailija
6/16 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustu kotisivuihin tai soita niihin suoraan, kysy onko lapsiparkki.

Vierailija
7/16 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla monta pientä lasta? Mikä estää liikkumasta lasten kanssa kävellen, pienet rattaissa ja isommat pyöräillen? Jumpata voi vaikka puistossa, kauppareissut tehdä kävellen jne.

Vierailija
8/16 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ap saisi ketään vaikka kerran viikossa pariksi tunniksi lastenvahdiksi. Vaikka naapuria tai MLL:n hoitajaa? Toisaalta kotonakin voi toki tehdä (joskus vaikeeta jos paljon lapsia).

Montako lasta ja minkä ikäsiä sulla on? Pikkanen menee hyvin vaunuissa/rattaissa ja hänen kanssa saa reippaan kävelylenkin (hikeen asti) tehtyä, kun ei vielä (ainakaan etelässä) lunta maassa.

Onko miehesi säännöllisesti ja AINA pitkiä päiviä töissä, voistiko keskustella hänen kanssaan, jotta voisit napata vaikka aamusta tai illasta tunnin itsellesi? Vai onko ainoa vaihtoehto jumppa? Siis, että tietty pvä/aika. Saleillahan jumppiin voi mennä useinakin päivinä. Tsemppiä, älä luovuta, juttele miehesi kanssa. On tärkeää sulle, että hyvä mieli, jonka liikunta monesti saa aikaan. Sitä jaksaa paaaaljon paremmin taas.

Vierailija
9/16 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps siksi hoitajaa on vaikea saada eikä lasta voi jättää hetkeksikään yksin

Vierailija
10/16 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on työaikalaki, joka kieltää tuollaisen.

kyllä näinä(kin) aikoina esim. moni yksityisyrittäjä tekee "yötäpäivää", että perhe pysyy leivässä. Työaikalaki niinpä niin...

Koskee toki niitä joita hän työllistää, mutta moni on valmis ylitöihin, kun isot lainat jne.

T. yrittäjän vaimo

Ja ap, koeta järjestää jotenkin ja jostain hiukka omaa aikaa! Hyviä vinkkejäkin tuli, alun "tsemmpisiskojen" jälkeen.

Itse olen siinä onnellisessa tilanteessa, että isovanhemmat käy parina iltana viikossa muksujen ilona ja pääsen liikkumaan. Oisko sulla/teillä ketään?

Vierailija
11/16 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps siksi hoitajaa on vaikea saada eikä lasta voi jättää hetkeksikään yksin

Vierailija
12/16 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan kaupungille...au pairiakin olen anonut- onnistumatta

t.ap

Vierailija
13/16 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös mies on yrittäjä ja epätoivoisesti yritän mahduttaa liikuntaa meidän kalenteriin. Olen sopinut miehen kanssa yhdestä päivästä jolloin hän on kotona klo 18, tällöin ehdin juuri illan viimeiseen jumppaan kun juoksen autoon samantien kun mies ajaa pihaan. Toisen kerran käyn sunnuntaina. Lisäksi käyn pari kertaa viikossa lenkillä illalla kun mies tulee kotiin, hän saa hoitaa lapset nukkumaan.

Vierailija
14/16 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kun vaan ratatouillet porisemaan ja kanaa siihen seuraksi.

Vierailija
15/16 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi on niitä, jotka tekevät reissutöitä eli ovat pitempiä aikoja kerrallaan poissa kotoa.

Vierailija
16/16 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaa kotona, nostele vaikka lapsiasi tai vedellä täytettyjä limupulloja.

Kaljakorin voi kipata nurinpäin ja käyttää sitä portaallenousuharjoitusvälineenä ellei kotoa löydy rappusia.

Jos asutte kerrostalossa, siirry hissin sijasta käyttämään rappuja.

Pyöräile, lapsi lastenistuimeen tarakalle, kaksi lasta mahtuu peräkärryyn jollaisen saa 150eurolla.

Lapset kärryyn ja menoksi, kävellen kauppaan ja kotiin. Tai postilaatikolle, leikkipuistoon tai vaikka kirjastoon hakemaan jumppavideo.

Lainaa joltakulta kuntolaite tai osta omaksi, ja kuntoile kotona.

Poista herkut ruokavaliostasi, syö terveellisesti ja juo paljon vettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän