Tuhlasin rahat
Apua!
Vietin tänään shoppailupäivän ystävättäreni kanssa jumbossa ja "vahingossa" tuhlasin 700eur. Ei mikään iso raha monille, mutta minulle on.
Toivottavasti mies ei suutu ja lainaa mulle tarvittaessa.
Kommentit (8)
Oikeesti hirveä summa rahaa.
Oliko edes järkeviä juttuja..?
niin en raaskinu ees sitä summaa takkiin laittaa, vaan ostin aletakin joka miellytti silmää, 59 egee. Ja hatun ja hanskat yhteensä 14 euroo. Ei ollu merkkitavaraa ei, mutta tarpeeks hyvät. Eikä tullu huonoo omaatuntoo.
Toi 700€ on enemmän kuin mitä mä saan kolmessa kuussa rahaa tililleni...
Kiitos vaan valtion, joka niin ruhtinaalisesti kannustaa opiskelemaan. Opiskelen kaikenlisäksi lähihoitajaksi, joista on Suomessa huutava pula!
Lähinnä lapselle kivoja pikkujuttuja ja pari alekirjaa itselle. Ei tullut huonoa omaatuntoa. Tileillä rahaa ennen ensi viikon palkkapäiviä yli 5000 euroa.
Kaikkea kivaahan sitä on kaupoissa, mutta miksi ostaa ja sitten stressata, että rahat eivät riitä?
Terv. Saituri
mutta ostimme auton- johon menee 300 e/ kk
ja huonekaluja joihin menee yht 500 e/ kk
etsi joku sijoituskohde ap- niin rahat poikii
suosittelisin palauttamista, melkein joka paikassahan nykyään on 14 tai 30 päivän palautusoikeus. Aika ison loven tuollainen summa tekisi ainakin mun budjettiin.
ajattele kuinka paljon työllistit.
Jos kaikki tässä maassa tuhlaisivat yhtä heikosti kuin mä, me elettäis paljon ankeammassa maassa.
Hienoa ap !
Monessa liikkeessä kun tämä on nykyään mahdollista.